  • 21. Data: 2009-05-20 16:58:16
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt (OT)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    falco pisze:
    > KJ Siła Słów pisze:
    >
    >> KJ to skrot nicka nie nick...
    >> KillJohn i www.chuck.com.pl
    >
    > Mam nadzieję, że Cię nie uraziłem,

    Objasnienie roznicy bylo wylacznie na okolicznosc zebys mnie niechcacy
    spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

    Jak psa.

    KJ

  • 22. Data: 2009-05-20 17:25:49
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    falco napisał(a):

    > Tu niestety się mylisz, bo Kyvacka ma rollgaz, więc ani prawego lusterka
    > ani kierunkowskazu się nie da założyć... ;)

    To niestety ty sie mylisz :) I Jawy i Simsony mialy rolgaz i nic nie
    stalo na przeszkodzie, by tam jednak wzenic lusterko/kierunkowskazy :)

  • 23. Data: 2009-05-20 17:43:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > To niestety ty sie mylisz :) I Jawy i Simsony mialy rolgaz i nic nie
    > stalo na przeszkodzie, by tam jednak wzenic lusterko/kierunkowskazy :)

    hehehe... pojęcie "da się" jest bardzo obszerne... ;)
    Simson Schwalbe miał takie kierunki, ale one były obrzydliwe... ;) a w
    Pięknej Kyvacce są chromowane zaślepki i szkoda się ich pozbywać na
    rzecz patentów... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 24. Data: 2009-05-20 17:52:50
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    > To niestety ty sie mylisz :) I Jawy i Simsony mialy rolgaz i nic nie stalo
    > na przeszkodzie, by tam jednak wzenic lusterko/kierunkowskazy :)

    I MZ'ty - TS'ki w wersji z chromowanym bakiem. Mialy lusterka na koncach
    kierownicy. Do tego pieknie chromowane, bardzo ciezko je dostac.

    A pewna stara ksiazka do MZ'ty mowi, ze nazywa sie to "clip-on" ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2009-05-20 18:43:52
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Objasnienie roznicy bylo wylacznie na okolicznosc zebys mnie niechcacy
    > spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.
    >
    > Jak psa.
    >
    > KJ

    Czytałem gdzieś, że w pewnych kulturach uważają to za skuteczny środek
    na potencję. To na wypadek gdybyś kiedyś potrzebował, bo nie mówię, że
    teraz :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 26. Data: 2009-05-20 19:08:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    McFerry pisze:

    > Czytałem gdzieś, że w pewnych kulturach uważają to za skuteczny środek
    > na potencję.

    Rozumiem ze te kultury maja tez sposob jak podejsc po konsumpcji czegos
    takiego do kobiety blizej niz na 100 metrow.

    KJ

  • 27. Data: 2009-05-20 19:11:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > I MZ'ty - TS'ki w wersji z chromowanym bakiem. Mialy lusterka na koncach
    > kierownicy.

    Nie przeczę... ;) tyle, że to już inna bajka, lata 70. i 80. a moja Jawa
    to koniec lat 50... ;)
    Fabrycznie nie były montowane żadne lusterka, nawet lewe, owszem można
    je było kupić (na czarnym rynku) ;) ale ani model 355 - 125, ani 356 -
    175 nie posiadał takowych w swoim wyposażeniu.
    Oczywiście lewe będzie a właściwie jest, ale... ułamane... :( Muszę dać
    do spawania aluminium, bo to właśnie takie cudeńko z epoki, choć mało w
    nim widać, to zawsze coś... ;)

  • 28. Data: 2009-05-20 19:20:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    >... zebys mnie niechcacy
    > spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

    ;) mój pies tego nie tyka... woli... świńskie uszka... ;)
    Tyle w OT temacie ode mnie. ;) Smacznego. ;)

  • 29. Data: 2009-05-20 20:17:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > Na razie będzie gotowy przerywacz (niestety daleko wschodni...) + std.
    > żarówki.

    To ja Ci zadam jedno, zajebiscie wazne, pytanie...
    Na cholere Ci te kierunki w klasyku ? Przeca ich montowac nie musisz.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 30. Data: 2009-05-20 20:24:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > To ja Ci zadam jedno, zajebiscie wazne, pytanie...
    > Na cholere Ci te kierunki w klasyku ? Przeca ich montowac nie musisz.

    hehehe... ale Kuczu przecież ja o tym mówiłem na Preclu i to wiele
    razy... ;) ale specjalnie dla Ciebie powtórzę jeszcze raz... ;p
    Zdecydowałem się tylko i wyłącznie ze względów bezpieczeństwa, bo
    machanie rękami, zwłaszcza w mieście czy przy gorszej pogodzie jest zbyt
    ryzykowne, TymBardziej dla raczkującego (stażem) Moturzysty... ;)

    Powtórzę też, że tak je założyłem, że w każdej chwili mogę błyskawicznie
    zdemontować bez uszczerbku na konstrukcji motocykla... ;)