  • 1. Data: 2017-02-13 19:50:44
    Temat: jtag cable II
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Sa gdzieś dostępne sterowniki usb na windows 10 to tego starocia?

  • 2. Data: 2017-02-14 16:20:43
    Temat: Re: jtag cable II
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 19:50:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Sa gdzieś dostępne sterowniki usb na windows 10 to tego starocia?

    Ta stara staroć cieszy się moim szacunem od ładnych paru lat. Windowsa 10
    skosztowałem, ale wyplułem. Pod Win-7, ISE samodzielnie instaluje sterowniki do USB
    cable i wszystko jest OK. Ale jeśli potrzebujesz koniecznie pod W-10, to najlepiej
    zapytaj na forum Xilinxa.

  • 3. Data: 2017-02-15 16:09:34
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 14.02.2017 o 16:20, s...@g...com pisze:

> [...]
    cable i wszystko jest OK. Ale jeśli potrzebujesz koniecznie pod W-10, to najlepiej

    Ja po przejściu z XP na W8.1 64 przekonałem się, że nie da się pracować
    z ISE i przeprosiłem się z Linuksem. Patrząc na zapytania ludzi w necie
    to z W 10 jest wcale nie lepiej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2017-02-16 19:00:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >sterowniki do USB cable i wszystko jest OK. Ale jeśli potrzebujesz
    >koniecznie pod W-10, to najlepiej zapytaj na forum Xilinxa.

    w10 tez próbuje samodzielnie, niby instaluje, a w urządzeniach wypisuje:
    "Sterownik jest niedostępny", i kiszka...

  • 5. Data: 2017-02-16 19:30:57
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 19:01:03 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > w10 tez próbuje samodzielnie, niby instaluje, a w urządzeniach wypisuje:
    > "Sterownik jest niedostępny", i kiszka...

    Wiem gdzie jest problem!! Sam to przerabiałem i w rutynie zupełnie zapomniałem dać Ci
    prawidłowe rozwiązanie. Domyślam się, że używasz ISE 14.7 lub Vivado (dowolna
    wersja). U mnie pod Win(dowolna wersja) działanie iMpacta jest nieprzewidywalne spod
    ISE 14.7. Mając na twardzielu starą wersję ISE 12.1, kiedyś z głupia frant odpaliłem
    iMpacta z tej wersji (po wpieniających porażkach na 14.7) i wszystko jest OK. Zassaj
    sobie starszą wersję ISE (12.1 sprawdzone i jest OK), implementację rób na najnowszej
    wersji PAR, natomiast gotowy bitstream do FPGA wstrzykuj korzystając z wersji 12.1.
    Empirycznie zweryfikowane.