  • Data: 2013-05-07 01:07:14
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-06, grapeli23 <g...@g...com> wrote:

    > Od kiedy? Sprawdź.

    Odkąd został opracowany. Broni się przed fragmentacją przez alokowanie
    dwa razy tego, o co do tej pory plik urósł.

    Nikt nie twierdził, że fragmentacja jako taka nie występuje.
    Twierdzeniem było, że fragmentacja nie jest problemem przy nowoczesnych
    systemach plików.

    > xfs_bmap -v file
    >
    > lub
    >
    > hdparm --fibmap file
    >
    > Całość
    >
    > xfs_db -c frag -r /dev/sda1
    >
    > Do czego służy takie "narzędzie" jak xfs_fsr?

    Do naprawy sytuacji, w której operator był dupa i pozwolił systemowi
    plików się zapełnić pod sufit. Albo do zajęcia czasu dyskowi, bo akurat
    się nudzi.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot