  • 41. Data: 2010-07-15 06:05:19
    Temat: Re: jeszcze raz pytanie o 16:9
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    > A co Cię to interesuje?

    Wcale.
    Mam gdzieś to, czy ktoś będzie oglądał wydłużone postacie na swoim
    przedpotopowym tv czy nie.

    > Rozumiem że Ty zapłacisz za wymianę TV każdemu kto będzie niezadowolony?

    A czy teraz wsteczniactwo płaci każdemu, kto jest niezadowolony?
    Kto Ci naoopowiadał bzdur, że zadowoleni muszą być tylko naibardziej
    uwstecznieni, czyli ci, którym na tv najmniej zależy?

    > Czy ja narzekam na to że jest program TVN HD?? Nie, bardzo się z tego
    > cieszę. Ale mój punkt widzenia nie przesłania mi faktu, że w dalszym ciągu
    > są ludzie którzy mają TV 4:3 i nie chcą być uszczęśliwiani na siłę
    > programem
    > panoramicznym.

    A to już jest ich problem.
    Jak będą stanowić znaczący odsetek, to zapewne TVN przygotuje specjalnie dla
    nich program z oberżniętymi bokami.
    Odpłatnie rzecz jasna.

    > Te "dziadowskie" 4:3 oglądają ludzie którzy mają TV 4:3

    Niech sobie oglądają.
    Oberżnąć boki może telewizor, nie musi nadawca.
    Więc nie stwarzaj niestniejących problemów.

  • 42. Data: 2010-08-03 18:34:10
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-07 12:14, Dariusz Zygmunt pisze:

    > Bo to jest sygnał SD czyli przeznaczony dla TV 4:3 dla TV 16:9
    > przeznaczony jest kanał TVN HD i tam jak najbardziej jest 16:9.

    Co TY pierdolisz? Od kiedy to sygnał SD jest 4:3 ???
    Od kiedy 430 linii obrazu to sygnał SD (PAL) ???

    TVN to żałosna telewizja nadająca żałosnej jakości sygnał.
    Zobaczcie sobie np. TV PULS ... 3-4 razy lepsza jakość.

    Tomy M.

  • 43. Data: 2010-08-03 19:11:05
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > TVN to żałosna telewizja nadająca żałosnej jakości sygnał.
    > Zobaczcie sobie np. TV PULS ... 3-4 razy lepsza jakość.

    no patrz a ja na 50calowej plazmie widze cos przeciwnego. Paczka tvnów
    ma stosunkowo najlepszą jakość z polskich kanałów ale skoro ci to nie
    odpowiada to nie rozumiem czemu wciąż oglądasz te kanały i wylewasz
    żółć w internecie. Przecież masz pilota.

  • 44. Data: 2010-08-03 22:17:26
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-03 21:11, Mamut pisze:

> [...]
    > odpowiada to nie rozumiem czemu wciąż oglądasz te kanały i wylewasz
    > żółć w internecie. Przecież masz pilota.

    Teee ... zabronisz mi mówi o tym że TVN nadaje chujnie?
    Twoja 50 calowa plazma jest doskonała ... ale okulary
    to Ty chyba u ruskich na straganie kupowałeś.
    Z kimś kto ma problem odróżnić 430 linii od pełnego PAL
    z zasady nie rozmawiam o jakość obrazu.

    Tomy M.

  • 45. Data: 2010-08-27 20:32:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > a może napisać prośbę o nadawanie w dni parzyste 16:9, a w pozostałe
    > ja dotychczas...

    Rozwiązanie tego problemu powstało już dawno, bo w latach 80-tych. System
    nazywał się PAL Plus, umożliwiał nadawanie sygnału PAL 4:3 pełne 576 linii
    na klasycznych odbiornikach, jak również w proporcji 16:9 równiez pełne 576
    linii na nowych odbiornikach panoramicznych wyposażonych w odpowiedni
    dekoder jeżeli sygnał był nadawany jako letterbox (432 linie aktywne na
    klasycznym TV 4:3). System nie rozpowszechnił się jednak ze względu na
    droższy sprzęt. :-)