  • 1. Data: 2009-07-29 21:02:37
    Temat: jeszcze o podnoszeniu
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Ponieważ od dziś jestem także szczęśliwym posiadaczem małej czarnej
    japonki (Honda CBF 125), to dołożę jeszcze jeden kamyczek do dyskusji o
    podnoszeniu łapy. Zrobiłem dziś traskę z Wawy do 3miasta ową japonką i
    co ciekawe - skuterkowcy zaczęli podnosić do mnie łapki, a jakoś
    niechętnie lub wcale odmachiwali motocykliści i to wcale nie plastiki, a
    choppery i podobne.
    Ktoś ma ochotę napisać magisterkę?

    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 2. Data: 2009-07-29 21:36:14
    Temat: Re: jeszcze o podnoszeniu
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Vir pisze:
> [...]
    > co ciekawe - skuterkowcy zaczęli podnosić do mnie łapki, a jakoś
    > niechętnie lub wcale odmachiwali motocykliści i to wcale nie plastiki, a

    Proszzzz... dla normalnych (w miarę szybkich) wyglądasz z daleka jak
    skuter, a ze są w miarę szybcy, więc z bliska nie zdążą zmienić zdania.
    Choppery zdążą. Skutery myślą, że sam jesteś skuter i machają. Proste.
    Żeby nie było - wzelkie nowe GSR-y i podobne wynalazki z racji nisko
    zawieszonego reflektora i szerokiego baku z daleka też od przodu
    wyglądają jak skutery, taki lajf.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-07-30 07:02:38
    Od: falco <m...@w...pl>

    Vir pisze:
> [...]
    > co ciekawe - skuterkowcy zaczęli podnosić do mnie łapki, a jakoś
    > niechętnie lub wcale odmachiwali motocykliści i to wcale nie plastiki, a

    Siema,

    Po pierwsze, to (w/g) Precla (nie)możliwe, aby 125 ruszyć się za miasto
    a już na pewno nie w ponad 300 km trasę! ;) ;) ;)

    A na poważnie, to sprawa pozdrawiania jest w/g mnie bardzo prosta...

    Gdy zaczynałem z kumplami śmigać na góralach (nie mylić z wyrobami
    hYpermarkIetowymi), to pozdrawialiśmy na szlaku każdego (wtedy baaardzo
    rzadko) spotykanego górala. ;) Po kilku latach zrobił się tak duży ruch
    na szlaku rowerowym, że pozdrawianie zanikło, choć bardzo sporadycznie
    jeszcze się zdarzało.

    Podobnie jest z motocyklistami, do tego dodać, że jedni powiedzą dzień
    dobry a inni pocałuj się w dupę (jak to u ludzi) i sprawa jest prosta.
    ;) Jest zbyt duży ruch, choć na rasie pewnie będzie to długo zachowane i
    dobrze. ;)

    Nie ma reguły, ale gdy jadę babcią Jawą, to plastiki (bez obrazy)
    praktycznie nie machają, ale czoperom też się zdarza, zwłaszcza tym
    wypasionym... ;)

    Skuterki machają skuterkom ;)

    Mając L na plecach machało mi sporo osób i powiem, że to było bardzo
    miłe, jeden Gość na plastiku (Puławska, Wawa) nawet mnie "podkręcał", by
    za nim pogonić... ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-07-30 09:15:59
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Vir" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > ciekawe - skuterkowcy zaczęli podnosić do mnie łapki, a jakoś niechętnie
    > lub wcale odmachiwali motocykliści i to wcale nie plastiki, a choppery i

    Jeżdżę CBR 125 i nigdy nie miałem problemu z pomyleniem mnie ze skuterem.
    Może dlatego, że mój model z rocznika 2007 ma identyczną lampę jak dorosła
    CBR-ka. Z daleka nie widać, że jest mniejsza :)

    A co do trasy to ile czasu Ci to zajęło i z jaką średnią prędkością
    jechałeś?

    dikoj

  • 5. Data: 2009-07-30 10:06:27
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jul 30, 8:02 am, falco <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dobry a inni pocałuj się w dupę (jak to u ludzi) i sprawa jest prosta.
    > ;) Jest zbyt duży ruch, choć na rasie pewnie będzie to długo zachowane i

    A ja sadze ze to raczej kwestia kultury na drodze w ogole. (i nie
    mowie tu tylko o motocyklistach)
    W UK jest znacznie wiecej motocykli niz kiedykolwiek widzialem w PL. I
    jakos wszyscy sie pozdrawiaja, nawet w miastach.
    Zdarza sie czasami jakis malolat na skuterze w dresach ktory nie wie
    OCB ale wiekszosc sie pozdrawia na drodze.

    Arex
    Varadero 1000

  • 6. Data: 2009-07-30 11:37:32
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Siema,
    >
    > Po pierwsze, to (w/g) Precla (nie)możliwe, aby 125 ruszyć się za miasto
    > a już na pewno nie w ponad 300 km trasę! ;) ;) ;)

    Właśnie bardzo przyjemnie się jechało. Prędkość max 100/h, przelotowa
    80-90. 400 km w 7 godzin z obiadkiem po drodze.

    Vir

  • 7. Data: 2009-07-30 16:49:26
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    > Żeby nie było - wzelkie nowe GSR-y i podobne wynalazki z racji nisko
    > zawieszonego reflektora i szerokiego baku z daleka też od przodu

    Np: "zwyczaj pozdrawiana się motocyklistów poprzez podniesienie ręki a
    globalne ocieplenie". Jestem w stanie udowodnić powiązanie.

    Vir

  • 8. Data: 2009-08-01 04:27:23
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    falco napisał(a):

    > Po pierwsze, to (w/g) Precla (nie)możliwe, aby 125 ruszyć się za miasto
    > a już na pewno nie w ponad 300 km trasę! ;) ;) ;)

    Chyba zartujesz? Albo masz na mysli jakiegos nowego, nikomu nieznanego
    na zywo precla. :/

    > A na poważnie, to sprawa pozdrawiania jest w/g mnie bardzo prosta...
    [...]
> [...]
    > dobry a inni pocałuj się w dupę (jak to u ludzi) i sprawa jest prosta.
    > ;) Jest zbyt duży ruch, choć na rasie pewnie będzie to długo zachowane i

    Ano... Tu chociaz masz racje :) Motury trafily pod strzechy i tela...

  • 9. Data: 2009-08-01 06:15:06
    Od: n...@s...com

    On Sat, 01 Aug 2009 06:27:23 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Chyba zartujesz? Albo masz na mysli jakiegos nowego, nikomu nieznanego
    >na zywo precla. :/

    Osobiscie zawozilem precle jakies 500-600km i daje byly smaczne.

    >Ano... Tu chociaz masz racje :) Motury trafily pod strzechy i tela...

    emila dostales ? slalem na jakis adres EC.box.pl czy jakos tak.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)