  • 11. Data: 2014-01-18 17:36:26
    Temat: Re: jeszcze o DMA
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 18.01.2014 15:59, inny punkt siedzenia... pisze:
    > do europy sio

    Nie wiem czyś ty z Europy, Azji czy Afryki, ale ulituję się nad twym
    losem człeka sprawnego inaczej...

    512-256 = 256

  • 12. Data: 2014-01-19 18:27:35
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dostaliście po grancie od tuska?

  • 13. Data: 2014-01-20 07:15:29
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 19.01.2014 18:27, inny punkt siedzenia... pisze:
    > dostaliście po grancie od tuska?

    Na cztery podstawowe działania grantów nie dają :-(

    Nie pamiętam jak się nazywa to schorzenie z serii dys..., które utrudnia
    pacjentowi rozpoznawanie cyferek ? Ale postaram się tobie pomóc:

    pięćset dwanaście minus dwieście pięćdziesiąt sześć równa się dwieście
    pięćdziesiąt sześć.

    proście już tego zapisać nie potrafię :-(

    Pozdrawiam i współczuję
    Grzegorz

  • 14. Data: 2014-01-20 07:26:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-01-20 07:15, Grzegorz Kurczyk napisał/a:

    > proście już tego zapisać nie potrafię :-(

    Łudzisz się, że zrozumie?
    Zapomnij.
    Beton zawsze pozostanie betonem.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2014-01-20 21:38:24
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a europa europą, amen

  • 16. Data: 2014-01-21 07:26:47
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 20.01.2014 07:26, Czarek pisze:

    > Łudzisz się, że zrozumie?
    > Zapomnij.
    > Beton zawsze pozostanie betonem.

    Nie taki beton... Czytając jego posty na tej i innych grupach do chodzę
    do wniosku, że to bardzo ciekawy przypadek. Czasami zadaje całkiem
    sensowne pytania choć zazwyczaj niepełne. Podejrzewam wręcz, że zadając
    to pytanie on dokładnie wie jaka będzie wartość tego licznika tylko bada
    naszą orientację polityczną na zasadzie
    Tym którym wyszło:
    255 - PO
    254 i mniej - eurokomuchy

    Prowokacja jest o tyle sprytna, że pytanie zostało tak sformułowane iż
    prawidłowa odpowiedź może być w zasadzie dowolna, czyli umożliwia
    swobodny atak na odpowiadającego bez względu na treść odpowiedzi.

    ;-) :-) ;-) :-) ;-) :-) ;-) :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 17. Data: 2014-01-21 10:16:39
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    > prawidłowa odpowiedź może być w zasadzie dowolna, czyli umożliwia
    > swobodny atak na odpowiadającego bez względu na treść odpowiedzi.

    Myślę że odpowiadający zastrzelił go raczej liczbą 512 niż działaniem.

    Faktem jest że kiedyś odpowiedź byłaby prosta.
    Dzisiaj zależy od sprzętu i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć.
    To tak jak z SPI , wszystko niby to samo ale każdy inny.

    Do autora zamieszania:
    Z drugiej strony po co te przepychanki pseudo-polityczne ( oczywiście
    pytanie do autora przepychanek )? Zwykle wszystko jest napisane i
    narysowane. Czytać. Pytać o konkrety dając innym pojęcie o co się pyta.
    Można nie wiedzieć. Można pytać o podstawy.Ludzi irytuje postawa
    typu:"Powiedzcie mi bo ja nie wiem i nie chce mi się szukać".
    Bywa też czasem tak,że nie wiadomo czego szukać. To czego szukamy tonie
    w masie śmieci. Tak już jest. Nie ma pdf typu "wszystko na dany temat".
    Ale jak ktoś coś podpowie to do larwy przędzy sprawdź to dokładnie zanim
    zadasz kolejne pytanie.

    Przeczytaj swoje pytanie. Nie informujesz nawet o jaki sprzęt chodzi.
    Czy to PC czy amiga a może system na Z80 czy może SoC Marvella.

    Równie dobrze mogłeś zadać pytanie : 255 czy 256 ? No bo po co zbędny
    opis albo tło pytania.

    Chcesz poważnego traktowania - wyizoluj problem , opisz go w kilku
    zdaniach. Wskaż na źródło. I tyle.

    Zawsze ktoś mógł odpowiedzieć "42", ale wątpię żebyś wiedział o czym
    mówię. Ale niektórzy wiedzą :)

    Adam

  • 18. Data: 2014-01-21 14:14:36
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    to ja zacytuję klasyków "wszystko napisałem w pierwszym poście" jaśniej
    chyba sie nie da, zrobiłem układ przy założeniu, że zliczy do 256, jak nie
    to będzie kicha...

  • 19. Data: 2014-01-21 14:18:41
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie rozumiem jeszcze do czego służy wyjście TC w DMA, może mi Ktoś objaśnić?

  • 20. Data: 2014-01-21 14:52:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-01-21 10:16, Adam Górski wrote:

    > Zawsze ktoś mógł odpowiedzieć "42", ale wątpię żebyś wiedział o czym
    > mówię. Ale niektórzy wiedzą :)

    Ode mnie 99

    Włodek