  • Data: 2014-01-21 15:23:43
    Temat: Re: jeszcze o DMA
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-21 15:05, inny punkt siedzenia... pisze:

    > odnosze wrażenie,że nie wiesz Panie Kolego o co chodzi... przeca to
    > klasyk DRQ/DACK/TC...

    I tak sobie przez godzinkę pogadali przed kominkiem.....
    To tak jakbyś napisał "Pan Tadeusz". I zgaduj :
    A) Chodzi o książkę.
    B) Chodzi o wódę.
    C) Chodzi o Pana Tadka, mojego serdecznego przyjaciela.

    No ale "Pan Tadeusz" to klasyk.

    Dodatkowo mówiąc "Kocham Pana Tadeusza" można być miłośnikiem
    literatury, alkoholikiem albo pedałem.

    I tak to właśnie jest z Twoimi wypowiedziami.

    Adam