  • 11. Data: 2009-03-02 15:53:31
    Temat: Re: jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gogv1f$cej$1@inews.gazeta.pl...

    > Hm, z tym sie nie spotkalem ani na w800i, e51 ani na obecnym iPhone...

    To iPhone nie wyswietla Ci do jakiej sieci jestes zalogowany?
    Nie masz tam gdzies napisane Plus GSM, czy POLKOMTEL? A moze masz tylko
    napisane Plaa - bo wlasnie jestes zalogowany do Playa.
    Ja z kolei nigdy jeszcze nie widzialem telefonu, ktory nie wyswietla nazwy
    sieci, do ktorej jest zalogowany!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-03-02 16:07:24
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > napisane Plaa - bo wlasnie jestes zalogowany do Playa.
    > Ja z kolei nigdy jeszcze nie widzialem telefonu, ktory nie wyswietla nazwy

    No tak, mam sima orange i wyswietla zawsze orange, nigdy nic innego.

  • 13. Data: 2009-03-02 16:14:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No tak, mam sima orange i wyswietla zawsze orange, nigdy nic innego.

    Kurde - no bo w POLSCE karta Orange nie zaloguje Ci si edo innej sieci, jak
    tylko Orange!
    Wyjedz za granice - a zobaczysz inne nazwy sieci.
    Zdejm Sim-locka, wloz karte Ery, Plusa, tez zobaczysz inne nazwy na
    wyswietlaczu.
    Abonenci Playa sa w o tyle odmiennej sytuacji, ze nawet w Polsce ich karty
    moga zalogowac sie do dwoch sieci - macierzystej: Play oraz Plus GSM

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-03-02 16:48:05
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    > Abonenci Playa sa w o tyle odmiennej sytuacji, ze nawet w Polsce ich karty
    > moga zalogowac sie do dwoch sieci - macierzystej: Play oraz Plus GSM

    Sorry, nie wiedzialem.

  • 15. Data: 2009-03-02 18:06:37
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "vonski (R)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
    > Poki co to plota.

    Nie wspominając tego, że dotychczasowe playowe promocje miały tyle gwiazdek
    i zastrzeżeń napisanych małymi literkami, że wcale bym się nie zdziwił,
    gdyby 29 gr było pod warunkiem:
    że jesteś leworęczny, piszesz prawą stopą, kod aktywujący wciskasz prawym
    uchem, musisz to zrobić w ciągu 10 sekund, a ma on 60 znaków, w tym wielkie
    i małe litery + cyfry.
    Przem

  • 16. Data: 2009-03-02 18:08:35
    Temat: Re: jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich [OT]
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Zdejm Sim-locka

    błagam... zdejmij...
    No offence.
    Przem

  • 17. Data: 2009-03-02 20:24:48
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    > Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia
    > do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie
    > będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę
    > doładowania)!

    Dziś już pierwszy kwietnia??

  • 18. Data: 2009-03-03 18:22:20
    Od: Shadow <s...@v...pl>

> [...]
    >
    > Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia
    > do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie
    > będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę
    > doładowania)!
    >
    > Kwoty doładowań z kart zdrapek to 5, 10, 30, 50 zł. Dostępne będą
    > startery o wartości 5 zł i 9 zł. Początkowa kwota na starterze będzie
    > ważna przez 10 dni na połączenia wychodzące. Sam starter będzie jeszcze
    > działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu
    > dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

    Na pewno sporo w tym haków. Raczej operator nie będzie dopłacał do interesu,
    a w takim przypadku (połączenia do wszystkich sieci za 29gr/min) to wątpię
    żeby wychodził na swoje. Z tym doładowaniem to podobnie. Pewnie chodzi
    połączenia przychodzące. Nie ma się czym podniecać. 8-)

  • 19. Data: 2009-03-03 18:53:36
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Shadow" news:gojsdo$sem$2@news.onet.pl

    > Na pewno sporo w tym haków.

    Tego na 100% powiedzieć nie możemy :) Musimy czekać do czwartku :)

    > Raczej operator nie będzie dopłacał do interesu,
    > a w takim przypadku (połączenia do wszystkich sieci za 29gr/min) to wątpię
    > żeby wychodził na swoje.

    Możesz jakoś uzasadnić swój tok rozumowania? Jeżeli się nie mylę to stawki
    MTR w ostatnich tygodniach poszły w dół więc?

    > Z tym doładowaniem to podobnie. Pewnie chodzi
    > połączenia przychodzące. Nie ma się czym podniecać. 8-)

    Czwartku jeszcze nie ma :) a więc żyjmy nadzieją (podniecajmy się he he he
    he)

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 20. Data: 2009-03-04 11:52:54
    Od: BearBag <c...@g...com>

    no i jednak wtargneli na wojenna sciezke:
    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    21912&amp;link=PLAY,rozpoczyna,wojnę,cenową,w,prepai
    d,-,Play,na,kartę,fresh

    ciekawe czy (a raczej kiedy) odpowiedz trojki wielkich.