  • 11. Data: 2009-05-29 14:06:56
    Temat: Re: jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Karambol" napisał

    > Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...
    > Ja jestem chyba jakis inny (pewnie dlatego jezdze enduro) bo widze, ze
    > komentarze do tych klipow to same zachwyty a dla mnie to nuda na maxa.
    > Tylko w'te i we'wte - jak mowi moja babcia

    *** To jest jeszcze w miare, bo przynajmniej winkluja i cos sie przez to
    dzieje, ale co powiesz na zjawisko tzw. pasow czyli 2-3 kilometrowych
    prostych sluzacych dawniej za rezerwowe wojskowe pasy startowe? Mlodziez (i
    nie tylko) zbiera sie w takich miejscach od lat po to tylko zeby zapiac
    dwapiecdziesiat, nawrocic i znow zapiac dwapiecdziesiat na prostej. To
    dopiero nuda. A jednak co weekend az kolorowo w takich miejscach od
    kombinezonow. W Zachodniopoorskim to np.: kawalek drogi ze Szczecina na
    Chociwel.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 12. Data: 2009-05-29 14:10:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Karambol napisał(a):
    > Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...

    E tam nuda. Tam ruch jak jasny gwint, barierki, presja widzow i co
    chwile trzeba oddawac krew na kolegow albo jezdzic na pogrzeby. Dzieje sie.

    Szczerze powiedziawszy nie wyobrazam sobie debilniejszego miejsca na
    takie napierdalanie. Ale widac adrenalinka wzywa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-05-29 14:31:51
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > Znalezione z podesłanego linka na interii:
    > http://www.youtube.com/watch?v=L3ZM0DNOTOI
    > tu w 44s jest ciekawie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0
    >
    > No i wstrząsający artykuł:
    > <http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocy
    klowi-bandyci-na,1313652>

    Moze ja jakis dziwny jestem ale strasznie to nudne. Kilku gosci jezdzi w
    kolko po jednym zakrecie, reszta patrzy z zachwytem.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 14. Data: 2009-05-29 14:45:09
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > dopiero nuda. A jednak co weekend az kolorowo w takich miejscach od
    > kombinezonow. W Zachodniopoorskim to np.: kawalek drogi ze Szczecina na

    Na Chciwel? to jak sie na Miedwie jedzie?
    Jeszcze jest takie zapasowe ladowisko miedzy Pobierowem a Rewalem.

    Pewnie na zywo to bardziej ekscytujace, ale i tak wole techniczna jazde;0

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 15. Data: 2009-05-29 15:35:02
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Moze ja jakis dziwny jestem ale strasznie to nudne. Kilku gosci jezdzi w
    > kolko po jednym zakrecie, reszta patrzy z zachwytem.

    To oni są dziwni:) nuda totalna, a przez ten samo zachwyt to w podkładzie aż
    się ciśnie żeby tam był taki kawałek: "ona robi loda mu bo lubi, ona robi
    loda mu bo umi, to takie piękne jest"

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 16. Data: 2009-05-29 15:43:46
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Na Chciwel? to jak sie na Miedwie jedzie?

    To zależy skąd się jedzie ;). Chodziło Jareckiemu o to:
    http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&q=chociwel&sll=52.55569,20.808792&sspn=0.433336
    ,1.235962&ie=UTF8&ll=53.427128,14.802961&spn=0.02654
    3,0.077248&t=h&z=14

    Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje
    awaryjnie ;).

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 17. Data: 2009-05-29 16:08:23
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    3,0.077248&t=h&z=14

    > Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie

    Tak to chyba tam gdzie kiedys dwóch takich miało czołówkę i nie wyglądało to
    apetycznie

  • 18. Data: 2009-05-29 20:49:46
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Szczerze powiedziawszy nie wyobrazam sobie debilniejszego miejsca na
    > takie napierdalanie. Ale widac adrenalinka wzywa.

    Lanserka nie potrafi jeździć bez publiki:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2009-05-29 21:47:13
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka
    "Paweł Burdzy"
    http://tnij.org/dhh0 i
    > http://tnij.org/dhh2

    Znam oba, niestety w pierwszym fajne winkle sa w zabudowie i to takiej
    paskudnej tuz obok drogi - no i teraz remont koncza na przedluzeniu.
    Na drugiej sporo piachu bywa ale polatac sie da...
    to kiedy jedziemy???
    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 20. Data: 2009-05-30 19:36:49
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > paskudnej tuz obok drogi - no i teraz remont koncza na przedluzeniu.
    > Na drugiej sporo piachu bywa ale polatac sie da...

    Na winkle zawsze chętny jestem,kwestia wolnego czasu:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S