  • Data: 2009-06-01 20:12:04
    Temat: Re: jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
    Od: pan_luki <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajne komentarze. Widać czytelnicy Interii mocno się starają, aby
    > grupowym debilizmem prześcignąć tych z Onetu. Zresztą autor artykułu
    > nie odbiega zapewne poziomem umysłowym od czytelników, więc i szkoda
    > pary na komentowanie.

    "JA TO TAKA WLOSZCZYZNE NA MOTORACH DO ROWU
    SPUSZCZAM WCZORAJ JECHALEM Do SWINOUJSCIA TO
    WLOSZCZYZNE ZEPCHNOLEM DO ROWUPOD SAME DRZEWO .A
    WRACAJAC TO TYLKO MOTOR LEZAL ROZWALONY KRZYZ MU
    NA DROGE SPRUBUJ NADMORZE JECHAC TO SZYBKO
    ZWOLNISZ"

    Taki idiota stwarza zdecydowanie mniejsze zagrozenie na drodze niz
    motocyklista pycacy na winklu.. :/