  • 11. Data: 2010-10-18 15:07:33
    Temat: Re: jeszcze jednen watek [CO]
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "newsy" <j...@o...eu> wrote in message news:i9f522$gpq$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Czyli emotikona nie widziałeś a raczej nie rozumiesz. No jeszcze dochodzi
    > jakiś kompleks w temacie Dacii....

    Znaczy mam kompleks, bo zamiast najtanszych szmat z bazadu kupilem porzadna
    koszulke?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-10-18 17:54:17
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    > RAV4 ma mały prześwit (17cm)

    Odezwę się bo nie wypada inaczej.
    Panowie nadal szukam czegoś porządnego
    i chyba znalazłem Mercedes 220 DIESEL 150 KM.
    Prześwit w drodze zasypali no i zawsze to Gwiazda !