  • 1. Data: 2010-10-15 17:52:12
    Temat: jeszcze jednen watek [CO]
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Panowie,
    Szukam auta do lekkiego offradu
    /wiejska droga dojazdowa ale długa i mocno
    zniszczona, błoto, głębokie koleiny/
    reszta asfalt i miasto. Kwota 40,ooo zł
    Moj typy:
    Sbaru Outback,
    Audi Allroad,
    XC 70,
    RAV4,
    Co jeszcze dopisalibyście do typów ?
    Chodzi mi nie tyle o awd ale o duży prześwit.
    Koci mnie żeby zagazować Outbacka ale 2,5 benzyna
    ponoć robi problemy, nie wiem jak z RAV4.

  • 2. Data: 2010-10-15 18:37:05
    Temat: Re: jeszcze jednen watek [CO]
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

  • 3. Data: 2010-10-15 21:02:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    newsy wrote:
    > Za 4 dychy kupisz też nową
    > Dacię Duster ;)

    Jakąś ultra bidę, nawet jak na Dacie, z napędem 2x4 i najsłabszym silnikiem.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-10-15 22:04:13
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.
    > Moj typy:
    > Sbaru Outback,
    > Audi Allroad,
    > XC 70,
    > RAV4,
    > Co jeszcze dopisalibyście do typów ?
    CR-V ale ponoć średnio się gazuje. Za to na trasie jak osobówka, bez
    taczkowatego prowadzenia jak w X-Trailu czy Vitarze. W błocie jeśli nie zawiśnie
    na podwoziu to wszędzie sobie poradzi. Mega trwałe zawieszenie. Nie dałem rady
    go zajeździć przez 300kkm służbowego użytkowania przy szybkich dojazdach do
    awarii, polnymi drogami a często i bezdrożami.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl/

  • 5. Data: 2010-10-15 23:54:12
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 15 Paź, 22:04, n...@o...pl wrote:
> [...]
    > go zajeździć przez 300kkm służbowego użytkowania przy szybkich dojazdach do
    > awarii, polnymi drogami a często i bezdrożami.

    Potwierdzam.

    CR-V jest ok. Przy normalnej jeździe pali mi 10l/100 km, benzyny.
    Wszystkie sztuki zagazowane, jakie widziałem, miały problemy.

  • 6. Data: 2010-10-16 17:36:52
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Jakąś ultra bidę, nawet jak na Dacie, z napędem 2x4 i najsłabszym
    > silnikiem.

    A emotikon widział?? Nie ma się co spinać.... ;)

  • 7. Data: 2010-10-17 08:06:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    newsy wrote:

    > A emotikon widział?? Nie ma się co spinać.... ;)

    A cennik widziałeś? Katalogowo dobra wersja to coś pod ~70k PLN IDOP a za te
    40 dychy to bida straszliwa i nijak sie ma do wymagań określonych w
    pierwszym poście.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2010-10-17 17:34:20
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > A cennik widziałeś?

    Czyli emotikona nie widziałeś a raczej nie rozumiesz. No jeszcze dochodzi
    jakiś kompleks w temacie Dacii....

  • 9. Data: 2010-10-18 13:59:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    atman wrote:
> [...]
    > Chodzi mi nie tyle o awd ale o duży prześwit.
    > Koci mnie żeby zagazować Outbacka ale 2,5 benzyna
    > ponoć robi problemy, nie wiem jak z RAV4.

    RAV4 ma mały prześwit (17cm)

    pzdr
    \SK

  • 10. Data: 2010-10-18 14:29:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "newsy" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Czyli emotikona nie widziałeś a raczej nie rozumiesz. No jeszcze dochodzi
    > jakiś kompleks w temacie Dacii....

    Emot nie ma nic wspólnego z pisaniem głupot.

    --
    pozdrawiam
    kml