  • 41. Data: 2011-03-15 21:18:03
    Temat: Re: jeszcze jeden
    Od: rupiowa <p...@w...pl>

    On 15 Mar, 09:18, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > jedz na walicow i zglos, ze bylas swiadkiem takiego wypadku, ktory sie
    > wydazyl tu i tu o tej i otej porze i musza wziac od ciebie zeznania.

    no ale jak mnie spisal z dowodu i powiedzial ze beda sie kontaktowac
    to chyba nie musze im sie narzucac, nie?

    > BTW a dlaczego ten policjant nie wzial Cie od razu na swiadka, skoro
    > mial taka mozliwosc i obowiazek?

    Pan wysluchal co mam do powiedzenia i zebral moje dane, pierwszy raz
    robie za swiadka to i nie wiem co i jak. To nie starczy? Bo ja sie
    spodziewam uprzejmego zaproszenia pod adres w celu zlozenia zeznan i
    uscisku dloni prezesa za bycie dobrym obywatelem. Tak, wiem, naiwna
    jestem

  • 42. Data: 2011-03-15 21:54:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Mar 2011 14:18:03 -0700 osobnik zwany rupiowa
    wystukał:

> [...]
    > spodziewam uprzejmego zaproszenia pod adres w celu zlozenia zeznan i
    > uscisku dloni prezesa za bycie dobrym obywatelem. Tak, wiem, naiwna

    się trochę zejdzie zanim Cię wezwą. Uścisk sobie daruj :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 43. Data: 2011-03-19 20:46:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Uścisk sobie daruj :)

    Może niekoniecznie. Oni tam lubią ściskać laski:
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/21
    8540,policjant-molestowal-kobiety-w-izbie-zatrzyman.
    html

    --
    Grzybol

  • 44. Data: 2011-03-31 14:52:59
    Od: rupiowa <r...@g...com>

    On 19 Mar, 22:46, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Może niekoniecznie. Oni tam lubią ściskać
    laski:http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artyk
    uly/218540,policjant-mo...
    > Grzybol

    molestowac nie molestowal ale w poniedzialek zadzwonil i zaprosil na
    dzis. Motocyklista sie wywinie, koles z samochodu stracil prawko
    czasowo, z opinii pana policjanta sad raczej niepredko mu odda. Wg
    wszystkich ustalen wynika ze pan zapomnial spojrzec czy nic nie
    jedzie.
    Ubawilam sie natomiast jak zapytalam o kamere ktora tam wisi - pytam
    co na nagraniu. Nagrania nie ma bo dwa tygodnie wczesniej ktos skosil
    kamere i jeszcze jej nie naprawili.