  • 11. Data: 2010-02-07 23:03:40
    Temat: Re: jedno pytanie odnosnie zasilacza UPS - APC
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > JAk pójdę spać, to załącze mojego smarta przez licznik energii
    > elektrycznej( taki normalny z PRLu a nie z biedronki) zobaczymy ile
    > nakręci do 18 - do powrotu z pracy. napisze wieczorem

    Mierzyłem kiedyś smarty 1000 i 2200, brały około 20W i 25W.
    BACK UPS biorą raczej o rząd mniej.

    a.

  • 12. Data: 2010-02-08 09:51:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > smarty mają przetwornice onlinową, nie zwierają na sztywno wejscia z
    > wyjsciem ...

    Chmmm. No nie wiem. Mam smarta 1400 i klepie przekaznikami w trzech
    sytuacjach. Zanik napięcia, zawyżone napięcie, zaniżone napiecie. W sytuacji
    normalnej "przelatuje" przez przekaźnik chyba raczej.

    Marek

  • 13. Data: 2010-02-08 09:56:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mierzyłem kiedyś smarty 1000 i 2200, brały około 20W i 25W.
    > BACK UPS biorą raczej o rząd mniej.

    Mój smart 1400 bierze 22W.
    Mam jeszcze 500CS i elektromana 650. Moge zmierzyć wieczorem.

    Marek

  • 14. Data: 2010-02-08 15:32:09
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    MC wrote:
    > Nie wiem, ile te, ale mogę ci podać dane dla dwóch innych. Back-UPS ES
    > 700 pożera około czterech, a RS 550 około sześciu watów. To się może
    > wydawać dziwne, ale 550 ma układ odcinający zasilanie do kilku gniazd
    > jeśli komputer zostanie wyłaczony. Jesli chodzi o zużycie, to najlepsze
    > są UPS-y CyberPowera.

    dziekuje, takich informacji wlasnie potrzebowalem, a orientuje sie ktos
    moze ile pobieraja CyberPowery?

  • 15. Data: 2010-02-08 17:12:55
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > to dobrze i źle :) dla sprawności nieciekawie, bo popędzasz cały czas spory
    > kawał elektroniki, dla sprzętu dobrze, bo podczas pracy na bateriach ups
    > daje czysty sinus a nie coś poskładanego z trapezów z pierdylionem
    > harmonicznych.
    >

    > @

    pi razy oko wyszło mi 21W. co ciekwe, obojętnie czy jest on załączony
    czy wyłączony, zużywa tyle samo enegii (znaczy ładuje akumulatory jak ma
    tylko 230V podane) Akumulatory to 2x18Ah wiec to tak jak "akuś" z małego
    samochodu..

    ToMasz

  • 16. Data: 2010-02-08 19:17:22
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > Chmmm. No nie wiem. Mam smarta 1400 i klepie przekaznikami w trzech
    > sytuacjach. Zanik napięcia, zawyżone napięcie, zaniżone napiecie. W
    > sytuacji normalnej "przelatuje" przez przekaźnik chyba raczej.

    "chyba raczej" ;-)

    @

  • 17. Data: 2010-02-08 21:10:42
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > dziekuje, takich informacji wlasnie potrzebowalem, a orientuje sie ktos
    > moze ile pobieraja CyberPowery?

    Z serii BR około trzech watów. DX okolo czterech, więc to już jest poziom
    zielonego (ES700) APC.

  • 18. Data: 2010-02-09 07:39:15
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 19:36:03 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > smarty maj? przetwornice onlinow?, nie zwieraj? na sztywno wejscia z
    > wyjsciem ...
    Ciekawa teza.
    Moje jakos sa line-interactive. Sam falownik jest wpiety rownolegle do
    wyjscia i pracuje dwukwadrantowo (czyli jako prostownik dla aku tez).

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski