-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 03 Oct 2011 21:01:19 +0200
From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:7.0.1) Gecko/20110929
Thunderbird/7.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: jednego mniej ... gdzie to było ?
References: <j66icm$45b$1@inews.gazeta.pl> <j67c25$cqk$1@inews.gazeta.pl>
<j67h8g$j3b$1@news.onet.pl> <j67pfm$mvp$1@inews.gazeta.pl>
<j685f9$r3d$1@inews.gazeta.pl>
<4e87a10b$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@f...pl.eu.org>
<4e88358a$0$3501$65785112@news.neostrada.pl> <j6cmsm$mqt$1@news.onet.pl>
<4e89e0f5$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
<4e8a0259$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4e8a0259$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4e8a067f$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
X-Trace: 1317668479 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2447 80.54.236.253:55962
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646481
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.10.2011 20:43, Bartek Kacprzak pisze:
> Zgadza sie, skad wiedziale??
> Oprocz predkosci jaka wyliczyles wiesz co bylo przyczyna wypadku?
Przyczyną była jak widać bardzo duża prędkość pieszego. Bo jeśli auto
prawie stało, a motocykl zakładamy, że jechał przepisowo, to w wyniku
uderzenia pieszego w motocykl, energia kinetyczna cisnęła motocyklem o
auto tak silnie, że się posypały fragmenty. Logiczne prawda?
Niestety nie:
- Bo aby graty poleciały tam gdzie poleciały, pieszy musiał nadlecieć z
tyłu motocykla.
- Bo słychać jedno uderzenie a nie dwa.
Co Ty na to drogi Watsonie?
--
Tom01
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.11 21:25 Bartek Kacprzak
- 04.10.11 10:00 Tom01
- 04.10.11 10:02 KJ Siła Słów
- 04.10.11 10:31 Tom01
- 04.10.11 10:45 KJ Siła Słów
- 04.10.11 20:48 Jacot
- 04.10.11 21:58 Tom01
- 13.10.11 20:06 Michał V-R
- 14.10.11 08:26 Piotr Rezmer
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi