  • 11. Data: 2017-01-02 19:59:07
    Temat: Re: jeden numer, wiele urządzeń
    Od: masti <g...@t...hell>

    ToMasz wrote:

    > to się da rozwiązać inaczej. kilka kart, z przekierowaniem na jeden
    > numer. no i w wielu przypadkach karta z netem plus karta z rozmowami
    > będą tańsze niż wszystko w jednym.

    tylko w ogóle nie rozumiem sensu posiadania jednego numeru w kilku
    urządzeniach. Ktoś do Ciebie dzwoni i odzywa się 5 urządzeń? bezsensu

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2017-01-02 20:28:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-02 o 19:59, masti pisze:
    > tylko w ogóle nie rozumiem sensu posiadania jednego numeru w kilku
    > urządzeniach. Ktoś do Ciebie dzwoni i odzywa się 5 urządzeń? bezsensu

    W Erze to działało podobno tak że odzywał się ten telefon z którego
    ostatnio dzwoniono.
    Jeden jakiś "hamer" na budowę a inny patelniany smartfon do biura i domu :-)

  • 13. Data: 2017-01-03 09:32:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.01.2017 o 20:28, z pisze:

    > W Erze to działało podobno tak że odzywał się ten telefon z którego
    > ostatnio dzwoniono.
    > Jeden jakiś "hamer" na budowę a inny patelniany smartfon do biura i domu
    > :-)
    oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki, łapię rękawice robocze i
    patrze na DWA telefony. który będzie zadzwonił? iPhone czy hammer? biorę
    hamera ale muszę komuś puścić dzwonek żeby "system" działał.
    Zajebista sprawa. Dziękuję
    To ja juz wole swój system. kupuje drugi numer, ustawiam przekierowanie
    i mam św. spokój. drugi numer śmiało podaje w ogłoszeniach, olxach i
    innych. JAk się trafi jakiś upierdliwiec numer leci do kosza.

    ToMasz

  • 14. Data: 2017-01-03 09:35:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 09:32, ToMasz pisze:

    > oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki, łapię rękawice robocze i
    > patrze na DWA telefony. który będzie zadzwonił?

    Ten, który jest w danej chwili włączony, a jeśli włączone są dwa - ten,
    który ustawiliśmy jako taki, co ma dzwonić.

    > iPhone czy hammer? biorę
    > hamera ale muszę komuś puścić dzwonek żeby "system" działał.

    Albo kodem.

    > Zajebista sprawa. Dziękuję

    Znasz lepszą alternatywę, Szerloku?

    > To ja juz wole swój system. kupuje drugi numer, ustawiam przekierowanie
    > i mam św. spokój. drugi numer śmiało podaje w ogłoszeniach, olxach i

    Chujowa opcja. Chcesz z tego drugiego zadzwonić i dzwonisz jakimś
    nieznanym dla znajomych numerem. Albo nawet znanym, a oni potem
    oddzwaniają, jak akurat używasz drugiego numeru.

    > innych. JAk się trafi jakiś upierdliwiec numer leci do kosza.

    Ja o zupie, ty o dupie...

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-01-03 17:45:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]
    i mam św. spokój. drugi numer śmiało podaje w ogłoszeniach, olxach i
    innych. JAk się trafi jakiś upierdliwiec numer leci do kosza.
    ---
    Czyli jak ustawiasz te telefony by każdy, który zabierzesz zadzwonił ? I
    dzwonił do kogoś tym samym numerem zwrotnym ?

  • 16. Data: 2017-01-03 23:10:21
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    > oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki

    W co je niby ubierasz, i po co?

    > który będzie zadzwonił?

    Nie wiem, który będzie zadzwonił. Nie wiem nawet, co to znaczy.

  • 17. Data: 2017-01-04 10:40:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 23:10, Andrzej pisze:

    > W co je niby ubierasz, i po co?

    > Nie wiem, który będzie zadzwonił. Nie wiem nawet, co to znaczy.

    Testu turinga byś nie przeszedł...

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-01-06 08:18:49
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Testu turinga byś nie przeszedł...

    "Turinga" pisze się dużą literą, niemądry liwiuszu.
    Czyżbyś ty go przeszedł, i próbujesz pochwalić się swoim jedynym
    osiągnięciem życiowym?

  • 19. Data: 2017-01-06 14:10:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.01.2017 o 09:32, ToMasz pisze:

> [...]
    > i mam św. spokój. drugi numer śmiało podaje w ogłoszeniach, olxach i
    > innych. JAk się trafi jakiś upierdliwiec numer leci do kosza.

    zmień robotę zza biurka na budowlankę to się przekonasz.
    Ja noszę S5 na budowę, akurat telefon dość odporny bo już kilka razy
    spadł, ale się niszczy - jakbym miał wybór, to bym przy ciężkich
    robotach używał czegoś topornego, a poza - normalny telefon. Pracownik
    też mógłby mieć drugą kartę włożoną do roboczego dualsima - dzięki czemu
    nosiłby na budowę tylko jeden telefon, a nie jak teraz - dwa.

    Łukasz

  • 20. Data: 2017-01-06 19:10:50
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 18:58, ToMasz pisze:

    > rbm5 albo rbm9. jeśli masz conajmniej 30zł na koncie to dostajesz co

    można to jeszcze gdzieś dostać?