  • Data: 2013-03-21 11:20:20
    Temat: Re: jechac od razu czy czekac az sie zagrzeje
    Od: Wicio <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-15 07:49, h.w.d.p. pisze:
    > przed chwila przeczytalem pierdoling na jakims forum, ze grupa expierdow
    > jakichstam zbadala iz zimny silnik odpalony i chodzacy na jalowym przez
    > kilka minut zuzywa sie tak jakby przejechal 300km w przeciwienstwie do
    > takiego ktory po odpaleniu od razu napedza auto normalnie i sie zuzywa
    > przez to duzo mniej:)
    >
    > co o tym sadza tutejsi znawcy ?
    > kwestie prawno-ekologiczno-moralne mnie nie interesuja.

    Trzeba odpalić, dopiero wtedy zapiać pasy włączyć światła, poprawić brwi
    w lusterku i powoli, bez nerowania pojechać. Te czynności dają czas
    silnikowi na rozsmarowanie oleju. W tym wszystkim chodzi o to, żeby nie
    obciążać jazdą silnika nienasmarowanego i zbyt mocno nie obciążać
    agresywna jazdą silnika zimnego.

    --
    Wicio
    *****