  • Data: 2013-03-16 15:37:00
    Temat: Re: jechac od razu czy czekac az sie zagrzeje
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-16 13:38:42 +0100, Michoo <m...@v...pl> said:

    > Zdrowy rozsądek to zbiór przesądów.

    OK - rozważmy to:

    1/ musisz ruszyć natychmiast, bo tak każe instrukcja
    1a/ musisz ruszyć natychmiast, bo grozi ci mandat
    1b/ musisz ruszyć natychmiast, bo twierdzą ludzie, że robisz krzywdę
    autu, gdy nie jedziesz i musisz jechać, jechać, nie stać
    2/ grzejesz kwadrans, godzinę, bo inaczej będzie źle; kierowcy, bo
    zimno, auto, bo zimno
    99/ używasz zdrowego rozsądku - o czym później

    To co zrobisz?
    Bo IMO idioci ruszą natychmiast, albo będą grzać kwadrans.
    A normalni? Odpalą silnik, włączą radio, szybę/szyby, nadmuch,
    popatrzą w lusterka, poprawią się jeszcze, sąsiadkę przechodzącą
    pozdrowią skinieniem głowy, niektórzy papierosa zapalą, inni telefon
    podepną...
    ...i ruszą, bo niby po co mieliby już nie jechać?

    To co? Głupki ci normalni, czy niegłupki?

    > Ja bym wolał go nie mieć w płucach ;)

    Kurcze - to chyba miał być diwodorek tlenu - przyznam szczerze, że
    gubię się jeszcze w tej nowej terminologii. :-)

    > Rozum mówi niska prędkość obrotowa + łożyska ślizgowe = większe
    > zużycie. Ustosunkujesz jakoś przemyślenia swojego rozumu do przemyśleń
    > mojego?

    Patrz wyżej.
    :-)

    --