  • 1. Data: 2011-04-14 12:41:50
    Temat: jeansy - pytanie do użytkowników
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    Szukam jeansów na motur.
    W zeszłym sezonie oglądałem i przymierzałem Draggin - były w fajnym kroju i
    kolorach, ale w tym sezonie Hein-Gericke już ich nie sprzedaje, tylko jakieś
    paskudztwo. A lans wiadomo, ważny.

    Przeglądając alledrogo.pl moją zwróciły uwagę przede wszystkim spodnie
    Bericka:
    http://allegro.pl/berik-spodnie-jeans-nieb-32-w-wa-i
    1555110117.html
    (rozmiar przypadkowy, o krój chodzi)

    I Arapaho:
    http://allegro.pl/arapaho-spodnie-moto-jeans-kevlar-
    comanche-l-i1548993631.html
    to chyba jakaś chińsko-polska marka

    Ktoś ma - używa?
    Czy może jakieś inne propozycje? Bo obie powyższe nie mają zamka do spięcia
    z kurtką, a to przydatne.
    Cena - tak do 300-400zł z wysyłką.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 2. Data: 2011-04-14 14:25:27
    Temat: Re: jeansy - pytanie do użytkowników
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 14.04.2011 14:41, Jasio pisze:
    > Ktoś ma - używa?
    > Czy może jakieś inne propozycje? Bo obie powyższe nie mają zamka do spięcia
    > z kurtką, a to przydatne.

    ja mam 3 pary mottowear. slizganie tylkiem po asfalcie nie przetarło
    jeansu, ale z czarnego więcej białego się zrobiło.
    http://mottowear.com/index.php/pl/

    > Cena - tak do 300-400zł z wysyłką.

    no taka cena. ale zamków też nie mają. nie widziałem jeszcze jeansów z
    zamkami do kurtki. ale wiesz co? kupując kurtkę zwykle masz kompletny
    suwak. idź do krawca nich Ci doszyje do spodni ta wolną część.

    - gildor

  • 3. Data: 2011-04-14 14:50:42
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Szukam jeans w na motur.

    Mam Dragginy - na szczescie nie mialem okazji sprawdzic czy dzialaja..
    Kupilem na Allegro - koles z Wawy mial tego duzo
    Suwak se sam doszylem. Bo przeciez producent dzinow nie wie jaka masz
    gore

  • 4. Data: 2011-04-14 15:17:07
    Temat: Re: jeansy - pytanie do u?ytkownik?w
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-14 14:41, Jasio pisze:
    > Szukam jeans?w na motur.
    > Kto? ma - u?ywa?

    Kilka par jeansów wisi na wieszaku w sklepie yamahy w Pruszkowie. Co do
    suwaka to już inni napisali.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 5. Data: 2011-04-14 15:27:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 14:41:50 +0200, Jasio napisał(a):

    > Czy może jakieś inne propozycje? Bo obie powyższe nie mają zamka do spięcia
    > z kurtką, a to przydatne.

    Ja używam od ubiegłego sezonu jakiegoś modelu z oferty Mottowear - nie
    miałem innych jeansów motocyklowych, więc porównania za dużego nie mam
    nie mam, jenakże są one bardzo wygodne w codziennym użytkowaniu. Na
    upalne lato, do latania wokół komina to naprawdę fajne rozwiązanie.
    I cena w miarę nie zabija - zmieściłem się z tego co pamiętam w
    przewidzianym u Ciebie budżecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2011-04-15 07:15:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > no taka cena. ale zamków też nie mają. nie widziałem jeszcze jeansów z
    > zamkami do kurtki. ale wiesz co? kupując kurtkę zwykle masz kompletny
    > suwak. idź do krawca nich Ci doszyje do spodni ta wolną część.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Dwa głosy za mottowear, które:
    http://mottowear.com/index.php/pl/home/product/1
    mają Jacket Connector czyli chiba jakiś system łączenia się z kurtką.

    To teraz muszę do jakiegoś powiatowego miasta wybrać coby je przymierzyć.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-04-15 08:57:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 09:15:14 +0200, Jasio napisał(a):

    > Dwa głosy za mottowear, które:
    > http://mottowear.com/index.php/pl/home/product/1

    O, to już wiem jaki model spodni posiadam ;)

    > mają Jacket Connector czyli chiba jakiś system łączenia się z kurtką.

    Zamka brak - może marketingowcy nazwali tak ten dyngsik z tyłu (widoczny
    na zdjęciu).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2011-04-15 12:53:54
    Temat: Re: jeansy - pytanie do u?ytkowników
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-04-15 09:15, Jasio wrote:

    > Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

    będziesz Pan zadowolony ;-)
    a poważniej, mam dwie pary, pierwszą to troszkę ponad sześć lat temu
    kupiłem, i dalej w nich śmigam...

    --
    jeDrASS

  • 9. Data: 2011-04-16 11:15:50
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jeDrASS" <b...@u...gov> napisał w wiadomości

    > będziesz Pan zadowolony ;-)
    > a poważniej, mam dwie pary, pierwszą to troszkę ponad sześć lat temu
    > kupiłem, i dalej w nich śmigam...

    Nie wiem jaki masz budzet, ale ja pomykam w cieple dni w jeansach halvarsona
    i sa do polecenia.
    http://halvarssons.pl/motocykle/index.php?option=com
    _content&view=article&id=153:wrap-2&catid=6:spodnie-
    tekstylne&Itemid=7

    erg

  • 10. Data: 2011-04-18 06:20:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jaki masz budzet, ale ja pomykam w cieple dni w jeansach
    > halvarsona i sa do polecenia.

    Wszyscy chwalą Halvarsona.
    Ale raz, że drogo. Dwa, że brzydkie.

    A spodnie mają służyć do wygodnego lansu.

    --
    Jasio
    vfr etz