eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjazda bez paska alternatora › Re: jazda bez paska alternatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Chevy" <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jazda bez paska alternatora
    Date: Tue, 23 Feb 2010 18:53:10 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hm14m5$mf5$1@news.onet.pl>
    References: <hm11ti$e7s$1@news.onet.pl> <hm139n$pcp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: station-104-141-87-77.ticom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1266947589 23013 77.87.141.104 (23 Feb 2010 17:53:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Feb 2010 17:53:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258215
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hm139n$pcp$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-02-23 18:05, P pisze:
    >> Witam
    >> Czy podjechanie do warsztatu - jakie? pó3 kilometra - bez paska
    >> alternatora - jest dopuszczalne? Pek3, a nie wiem, czy sam jestem w
    >> stanie
    >> go wymienia, w citroenie saxo.
    >>
    > Można bez problemu.
    > TO nie Warszawa z pompa wody napędzaną pakiem.
    > Silniki zarówno benzynowe TU jak i Diesla TUD mają pompę wody napędzaną od
    > paska rozrządu.
    > Jedyne niebezpieczeństwa:
    > - szczątki paska mogły wpaść/zostać wciągnięte "po rolce" w obudowę paska
    > rozrządu i tylko czają się tam aby "narozrabiać"
    > - pasek poza alternatorem napędza jeszcze pompę wspomagania kierownicy (o
    > ile jest) - będzie ciężko się nią kręciło.
    > - o niedziałającej sprężarce klimatyzacji nie wspominam - bo jeszcze nie
    > lato :).
    >
    > Wymiana nie powinna być trudna szczególnie jeśli auto nie ma wspomagania:
    > Należy poluzować nakrętkę blokującą i cofnąć alternator w stronę bloku
    > silnika kręcąc śrubą naciągu paska. następnie nałożyć pasek na rolki i
    > kręcąc śrubą naciągu naciągnąć go.
    >
    > Po przejechaniu ok 1000km sprawdzić naciąg i jeśli trzeba wyregulować.
    >
    > W razie problemów lub pytań pisz na priva.
    > --
    > Wojciech Smagowicz

    niektóre amerykance mają chyba pompe napędzaną paskiem, ale nie jestem w
    100% pewny


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: