-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Chevy" <c...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jazda bez paska alternatora
Date: Tue, 23 Feb 2010 18:53:10 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <hm14m5$mf5$1@news.onet.pl>
References: <hm11ti$e7s$1@news.onet.pl> <hm139n$pcp$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: station-104-141-87-77.ticom.pl
X-Trace: news.onet.pl 1266947589 23013 77.87.141.104 (23 Feb 2010 17:53:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Feb 2010 17:53:09 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258215
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hm139n$pcp$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2010-02-23 18:05, P pisze:
>> Witam
>> Czy podjechanie do warsztatu - jakie? pó3 kilometra - bez paska
>> alternatora - jest dopuszczalne? Pek3, a nie wiem, czy sam jestem w
>> stanie
>> go wymienia, w citroenie saxo.
>>
> Można bez problemu.
> TO nie Warszawa z pompa wody napędzaną pakiem.
> Silniki zarówno benzynowe TU jak i Diesla TUD mają pompę wody napędzaną od
> paska rozrządu.
> Jedyne niebezpieczeństwa:
> - szczątki paska mogły wpaść/zostać wciągnięte "po rolce" w obudowę paska
> rozrządu i tylko czają się tam aby "narozrabiać"
> - pasek poza alternatorem napędza jeszcze pompę wspomagania kierownicy (o
> ile jest) - będzie ciężko się nią kręciło.
> - o niedziałającej sprężarce klimatyzacji nie wspominam - bo jeszcze nie
> lato :).
>
> Wymiana nie powinna być trudna szczególnie jeśli auto nie ma wspomagania:
> Należy poluzować nakrętkę blokującą i cofnąć alternator w stronę bloku
> silnika kręcąc śrubą naciągu paska. następnie nałożyć pasek na rolki i
> kręcąc śrubą naciągu naciągnąć go.
>
> Po przejechaniu ok 1000km sprawdzić naciąg i jeśli trzeba wyregulować.
>
> W razie problemów lub pytań pisz na priva.
> --
> Wojciech Smagowicz
niektóre amerykance mają chyba pompe napędzaną paskiem, ale nie jestem w
100% pewny
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.10 19:59 Konrad L
- 23.02.10 20:52 Michał Gut
- 23.02.10 21:08 Tomasz Pyra
- 23.02.10 23:56 Hants
- 24.02.10 00:14 BartekK
- 24.02.10 09:14 grzech
- 24.02.10 10:21 Michal Jankowski
- 24.02.10 10:55 krzysiek82
- 24.02.10 16:19 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 24.02.10 16:31 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo