  • Data: 2012-03-21 11:37:30
    Temat: Re: jazda bez dokumentów - można czy nie?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 10:34, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Nie, to wcale nie jest takie oczywiste :-)

    Nie? To jest oczywiste. Niestety nie dla wszystkich. Dodatkowo ma
    jeszcze jedna wadę - dla niektórych może być potencjalnie niezbyt
    wygodne, ponieważ od ręki można dostać informacji o ich poczynaniach
    itd. To zdaje się jedna z przyczyn, które są przeszkodą w skutecznych
    wdrożeniu takich rozwiązań, ponieważ pozwalają uszczelnić system.

    > A na kogo glosowales :-)

    W naszej formie demokracji głosowanie na posła prezentującego
    poglądy, które popieramy, nijak nie jest gwarancją ich realizacji.

    > I 50 zl za brak kazdego papierka tez popierasz, czy to juz skreslili z
    > taryfikatora ?

    Nie skreślili i nie popieram, co powinno być oczywiste, skoro
    wcześniej pisałem, że obecność samego papieru to rzecz wtórna
    i w sumie zbędna.

    > Spytaj sie posla czemu nie skreslili :-)

    Jw.

    > A tak dyskutujac szczerze to wcale nie jestem pewny czy powinni skreslac.
    > Bedzie kiedys stluczka, a tu sprawca nie ma przy sobie nic, bo przeciez
    > nie trzeba ..

    A co mi po papierach, które będzie miał przy sobie? W przypadku
    wątpliwości i tak bezpieczniej wezwać policję.

    > Ale na Cepik placisz juz od ... 5 lat ?

    Ja wiem - z ~6 razy dłużej.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.