-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jasno kremowy osad na korku wlewu oleju silnikowego
Date: Sun, 17 Feb 2019 18:38:52 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 19
Message-ID: <X...@l...net>
References: <q40rae$8rs$1@dont-email.me> <6...@4...com>
<q40vvf$q4$1@dont-email.me> <q412u5$d18$1$Adam@news.chmurka.net>
<q414g3$pkv$1@dont-email.me> <X...@l...net>
<q459cs$jjl$1@dont-email.me> <X...@l...net>
<q4bldu$t2i$1@dont-email.me>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="c51e01a97a4dcea2930272bb6a126997";
logging-data="30341";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/g+YaLBagAEHAszqifgQnmUyhwycfvseA="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:/Lw4YGVm9vp3aSb9UqeNQznu4So=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650332
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
>> Sprawdz termostat i sprzegło wiskotyczne czy nie wychładzają
>> silnika. Ma być 90st.
>
> Jak sprawdzić sprzęgło czy nie wychładza?
Jak silnik jest zimny otwierasz maskę i dajesz przygazówkę.
Wiatrak nie może wytwarzać huraganu. Ma się wolno obracać i dać się
zatrzymać gazetą (paluszki nie wsadzać)
Jak silnik jest bardzo gorący to wiatrak ma się zasprzęgić i chłodzić.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=