eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc uslug GTSRe: jakosc uslug GTS
  • Data: 2005-09-04 08:31:31
    Temat: Re: jakosc uslug GTS
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 04 Sep 2005 00:02:00 +0200, Tomcio napisał(a):

    > Witam.
    > Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS. Czy u Was
    Trochę gorzej niż rok wcześniej.

    > to tak samo tragicznie wygląda, czy tylko ja mam pecha?! Mianowicie
    > zrezygnowałem z POLPAK'a, wziąłem łącze GTS 4Mbit, ostatnia mila na
    > miedzi (pominę tu fakt że w ciągu 4 miesięcy posiadania usługi
    > 3krotnie miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a
    > własciciel kabli jest jeszcze w latach 70-tych :-)
    Tragicznie było w czerwcu - jak modernizowali węzeł w Katowicach (tam
    jestem podpięty). Teraz się uspokoiło i w zasadzie powodów do
    narzekania nie mam. Nawet planuję się do nich dostać światłowodem, bo
    po miedzi to już dla mnie kłopotliwe.

    > Kilka razy w miesiącu zdarzają im się przerwy trwające od 15-30 minut,
    > z reguły pomaga restart urządzeń na ich węźle(jestem podpięty do
    > Rybnika-Wodzisławia Śląskiego)... powiem szczerze że na fragmencie
    > sieci gdzie mam WIFI, takie rzeczy się nie dzieją ... chyba że GTS
    > używa jakichś sprzętów Planeta :-)
    Zgłaszać awarie na infolinii - do upartego. Każdorozowo żądaj numeru
    zgłoszenia. Pomęcz też trochę lokalny GTS.

    Andrzej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: