  • 11. Data: 2010-02-28 08:42:18
    Temat: Re: jakie wozidło? soul VS partner?
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > kilkudziesięciu tysiącach km tylko po to, żeby zaraz wystawić identyczną
    > nówkę testówkę??

    1) By nie wprowadzać tegoż na ewidencję własnych środków trwałych.
    2) By móc sprzedać toto jeszcze jako tzw. "nowe". To istotne np. dla
    leasingu.
    3) Zwykle samochody z kolejnego "roku modelowego" mają inaczej
    wyspecyfikowane wyposażenie, inne wzory tapicerek, felg itp.

    Wyjaśniłem? ;-)

    P.

  • 12. Data: 2010-02-28 11:55:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    CUT_INZ pisze:

    > Mam biuro obok salonu audi. Znam ludzi tam pracujących. Z ich
    > wypowiedzi, jak i z własnych obserwacji wynika, że samochody testowe
    > mają tam ciężki żywot. Od pierwszych km są na zimno butowane.
    >
    > Zastanawiałeś się dlaczego salony sprzedają auta testowe po
    > kilkudziesięciu tysiącach km tylko po to, żeby zaraz wystawić identyczną
    > nówkę testówkę??

    Prawdę mówiąc nie spotkałem się z wystawieniem identycznej testówki.
    Raczej takie wymiany mają miejsce przy okazji faceliftingu, albo
    wprowadzeniu czegoś nowego do modelu co chcą pokazać klientowi.

    Że samochód generalnie nie będzie jakiś bardzo szanowany to wiadomo.
    Z drugiej strony jaka pewność, że kupując auto po "dziadku Niemcu" nie
    było butowane na zimno?

  • 13. Data: 2010-02-28 12:02:03
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Że samochód generalnie nie będzie jakiś bardzo szanowany to wiadomo.

    tutaj czesciowo nie zgodzę się..
    na każdej jezdzie testowej (obojętnie jakim autem)
    zawsze jechał pracownik ASO w aucie

    > Z drugiej strony jaka pewność, że kupując auto po "dziadku Niemcu" nie
    > było butowane na zimno?
    używek się po prostuje boje :)
    dla mnie auto to środek transportu, a nie "nie wiadomo co"

    za duzo pracuje, zebym się denerwował czy auto przy -22 odpali

    etc

    dla mnie demo
    to własnie możliwosc zakupu 10-15% taniej niż "nówka"

    dzięki czemu, jeśli stać mnie na wersje auta "środkowa"
    to w tej samej kasie mogę mieć wersję max

    ot, mam taki dylemat
    co kupić w cenie ~50k netto z długą gwarancją, wielkości partnera
    albo jakies wygodne, duze kombi

    czy francuz, czy koreańczyk - dla mnie jeden grzyb
    :)

    --
    pozdros
    icek

  • 14. Data: 2010-02-28 12:44:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    icek2 pisze:

    > tutaj czesciowo nie zgodzę się..
    > na każdej jezdzie testowej (obojętnie jakim autem)
    > zawsze jechał pracownik ASO w aucie

    Raz że to wcale jeszcze niczego nie dowodzi (po łapach przecież nie
    będzie bił klienta po łapach jak ten chce samochód sprawdzić).
    Po drugie np. ze mną nikt nie jeździł.

    > używek się po prostuje boje :)
    > dla mnie auto to środek transportu, a nie "nie wiadomo co"
    >
    > za duzo pracuje, zebym się denerwował czy auto przy -22 odpali

    To akurat ani od sposobu traktowania, ani w sumie od wieku auta nie
    zależy jakoś bardzo. Zwłaszcza jeżeli planujesz diesla.

    > dla mnie demo
    > to własnie możliwosc zakupu 10-15% taniej niż "nówka"

    No i w sumie dlatego się to opłaca.
    Najczęściej to oznacza że masz po prostu najlepsze wyposażenie w cenie
    golizny.
    Ja tam bym nie miał oporów żeby taki samochód kupić.

  • 15. Data: 2010-02-28 14:44:08
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dla rodzinki co będzie się powiększać..
    >

    > w pracy jeżdzę partnerem, jeździ mi się ok
    > pali do 6l
    >
    > chciałbym by można było takim autem wyjechać na wakacje, zapakować wózek i
    > inne duperele

    Pooglądaj sobie dacie logan MCV. Zrób sobie jazdę próbną i oceń czy ci się
    przyda.
    Mam taką od roku. Użytkuję ją do DG i jestem zadowolony z tym że moje
    przebiegi to ok 20 tys rocznie.
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2010-02-28 20:45:55
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > chciałbym by można było takim autem wyjechać na wakacje, zapakować wózek
    > i inne duperele

    Przy takich wymaganiach zapomnij o Soul, przeciez tam prawie nie ma
    bagaznika. Auto jest ladne i calkiem wygodne ale to tylko miejskie
    wozidelko, nadaje sie na zakupy a nie na wyjazd rodzinny z wozkiem.

    Partner czy Berlingo bedzie o wiele lepsze, ewentualnie Xsara Picasso,
    Wydaje mi sie ze ten minivan jest najblizszy cenowo 50 kzl.

    szwagier

  • 17. Data: 2010-03-01 00:12:37
    Od: ToM <t...@c...pl>

    > Pooglądaj sobie dacie logan MCV. Zrób sobie jazdę próbną i oceń czy ci
    > się przyda.
    > Mam taką od roku. Użytkuję ją do DG i jestem zadowolony z tym że moje
    > przebiegi to ok 20 tys rocznie.

    Z jakim silnikiem masz tego logana? Jak sie sprawuje, jakie typowe
    bolaczki. Pytam bo tez szukam do DG
    ToM
    Astra 1,4mpi+lpg RK

  • 18. Data: 2010-03-07 07:49:50
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ToM" <t...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Z jakim silnikiem masz tego logana? Jak sie sprawuje, jakie typowe
    > bolaczki. Pytam bo tez szukam do DG
    > --
    silnik 1,6, 87 KM, 8 zaworowy. Taki silnik wybrałem z rozmysłem jako prosty
    technicznie, sprawdzony, trudny do zakatowania przez ludzi i rozsądnie
    wpływający na cenę zakupu auta.
    Bolączki czy raczej wady:
    - uszczelki drzwi zaprojektowane tak, że przy otwarciu wpada do środka śnieg
    - cienka blacha podatna na wgniecenia
    innych na razie nie widzę. Z użytkowania jestem zadowolony, właśnie wróciłem
    z trasy Bytom - Gdańsk - Bytom. 3 osoby na pokładzie, cały bagażnik (kombi)
    sprzętu i narzędzi.
    --
    Jackare