  • 11. Data: 2011-04-13 02:10:25
    Temat: Re: jakie tarcze i klocki?:) to juz bylo?:)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciej Browarczyk

    > Tarcze Zimmermann (gładkie, żadne nacinane czy wiercone), klocki Ferodo
    > Premier.

    Dokładnie, bardzo dobry zestaw i stosunkowo niedrogi.

  • 12. Data: 2011-04-13 02:12:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bratPit

    > jak się nie chcesz denerwować to raczej odradzam Mikody i Brembo (duży
    > procent reklamacji),

    Mikody mają jakość adekwatną do ceny... czyli niezbyt wysoką. Pewnie
    sprawdzają się w słabych, lekkich autkach, do większych i mocniejszych
    raczej się nie nadają.

  • 13. Data: 2011-04-13 08:08:33
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 04/13/2011 02:10 AM, to wrote:
    > begin Maciej Browarczyk

    > Dokładnie, bardzo dobry zestaw i stosunkowo niedrogi.

    Tez mam taki zestaw w Fordzie Galaxy i polecam.
    Dobrze hamuja, zuzycie w normie.

  • 14. Data: 2011-04-13 10:30:28
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:io1r18$1qu$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2011-04-12 16:02, Bartek pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Tarcze Zimmermann (gładkie, żadne nacinane czy wiercone), klocki Ferodo
    > Premier.

    obawiam się że ich tarcze będą jescze drozsze niż ATE
    i to znacznie.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 15. Data: 2011-04-13 10:34:28
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zaprzyjaźnieni sprzedawcy w intercarsie donoszą ostatnio, że dobrze i
    > tanio wychodzą tarcze Ferodo, zawsze dobrze ale drożej Zimmermann i ATE,
    > jak się nie chcesz denerwować to raczej odradzam Mikody i Brembo (duży
    > procent reklamacji),

    powiem tak,
    skłaniałem się mocno by wejść w komplet TRW

    tańszy niż ate,
    a wydaje mi sie że ich produkty są całkiem przyzwoite - niewiem jakiej firmy
    były montowane w moim aucie na 1 montazu,

    do boscha też niemam zaufania tak jak tutaj poprzednicy pisali...

    sprawdzę ceny ferodo / zimmermann

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 16. Data: 2011-04-13 10:49:40
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 04/13/2011 10:30 AM, Bartek wrote:
    > Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    > wiadomości news:io1r18$1qu$1@node2.news.atman.pl...

    > obawiam się że ich tarcze będą jescze drozsze niż ATE
    > i to znacznie.

    Nieprawda. Ja kupilem taniej niz ATE.
    Polecam jeszcze sklep www.hamulce.net - tam kupowalem, mozna
    ponegocjowac cene.

  • 17. Data: 2011-04-13 11:31:38
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > powiem tak,
    > skłaniałem się mocno by wejść w komplet TRW

    TRW też są OK, zwykle nie ma z nimi problemu,

    > tańszy niż ate,
    > a wydaje mi sie że ich produkty są całkiem przyzwoite - niewiem jakiej
    > firmy były montowane w moim aucie na 1 montazu,

    w markach niemiech królują ATE, Zimmermann, czasem Textar, nie wiem co
    montują w 'la france', makaroniarze czy skośnoocy,

    > do boscha też niemam zaufania tak jak tutaj poprzednicy pisali...

    ja również, nie kupuję nic z tej firmy, wygląda na to, że nastawili się na
    produkcję OE dla koncernów, a na aftermarket robią rzepę jak chińczycy,

    > sprawdzę ceny ferodo

    sprawdź, ja obecnie mam te tarcze na dwóch autach 'w rodzinie' i są OK
    (jak wspomniałem sprzedawcy w IC też mi je polecali i się nie zawiodłem),

    brat

  • 18. Data: 2011-04-13 11:50:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > w markach niemiech królują ATE, Zimmermann, czasem Textar, nie wiem co
    > montują w 'la france', makaroniarze czy skośnoocy,

    Kia jakieś swoje skośne, w Megane jak wspominałem był Bosch, Fiat ma różne
    klocki, ale raczej normalne w rodzaju Lucasów.

  • 19. Data: 2011-04-13 14:44:03
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-13 10:49, omega_fan pisze:

    > Nieprawda. Ja kupilem taniej niz ATE.
    > Polecam jeszcze sklep www.hamulce.net - tam kupowalem, mozna
    > ponegocjowac cene.

    Także polecam ten sklep - zawsze zamawiam tam tarcze Zimmermann i klocki
    Ferodo Premier.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 20. Data: 2011-04-13 21:51:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-13 11:50, Cavallino pisze:

    > Kia jakieś swoje skośne, w Megane jak wspominałem był Bosch, Fiat ma
    > różne klocki, ale raczej normalne w rodzaju Lucasów.

    Do franc i włoszczyzny bardzo często na pierwszy montaż trafiają
    elementy TRW. Często tylko ze znaczkiem danej marki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl