  • 1. Data: 2011-04-12 16:02:43
    Temat: jakie tarcze i klocki?:) to juz bylo?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    czesc.

    potrzebuje zrobic kpl tarcz i klockow na obie osie w mojej lybrze.

    zastanawiam sie co kupic i czy obawiac sie produktow tanszych i drozszych.
    np bosch wychodzi taniej niż trw ktore wychodza taniej niż ate.

    spokojnie wchodzic w bosch czy cos innego?

    co radzicie?
    cena ma znaczenie, ale jakosc jak najbardziej też:)
    szczegolnie tarcz

    pozdrawiam
    bartek

  • 2. Data: 2011-04-12 16:12:48
    Temat: Re: jakie tarcze i klocki?:) to juz bylo?:)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > czesc.
    >
    > potrzebuje zrobic kpl tarcz i klockow na obie osie w mojej lybrze.

    Ja mogę tylko wspomnieć o klockach, bowiem tarcz nie wymieniałem z 12 lat w
    żadnym, samochodzie - trw są lepsze od ate, choć to moze zależe od
    konkretnego modelu oczywiście.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-04-12 17:05:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 16:02, Bartek pisze:

    > co radzicie?
    > cena ma znaczenie, ale jakosc jak najbardziej te?:)
    > szczegolnie tarcz

    Wiele dobrego słyszałem o naszych polskich Mikodach od ludzi, którzy
    zajmują się amatorskimi rajdami KJS. Sam przy najbliższej wymianie takie
    kupuje. Osobiście używałem Lucas (TRW) całkiem niezłe za tą kasę, ATE
    power disc nie wiem jak trwałość bo jeździła tylko kilka kkm ale
    hamowały dobrze i nie krzywiły się po tym jak wjechałem w kałużę, oraz
    Brembo też całkiem nieźle się spisywały.
    Co do klocków polecam EBC green stuff albo ferrodo premier, z tańszych
    TRW. Natomiast zdecydowanie odradzam wszelkie wynalazki od Delphi.

    Mój następny zestaw to Będzie Mikoda GT i EBC GS.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-04-12 17:06:50
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > zastanawiam sie co kupic i czy obawiac sie produktow tanszych i drozszych.
    > np bosch wychodzi taniej niż trw ktore wychodza taniej niż ate.

    Ja mam ATE i jestem zadowolony. Zadnych problemow, przebieg 30 tys. i stan
    bardzo dobry.

    > spokojnie wchodzic w bosch czy cos innego?

    Ja mialem w zyciu dwie rzeczy Boscha do samochodu (swiece i wycieraczki) i
    juz zadnej nie kupie tej firmy. Bo skoro na nowych swiecach samochod chodzi
    gorzej niz na starych, a dosc drogie wycieraczki sa gorsze od najtanszych
    kupionych w supermarkecie to mam powazne watpliwosci co do jakosci
    pozostalych rzeczy tej firmy.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 5. Data: 2011-04-12 17:27:36
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-12 16:02, Bartek pisze:

    [cut]

    Tarcze Zimmermann (gładkie, żadne nacinane czy wiercone), klocki Ferodo
    Premier.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2011-04-12 18:22:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *DJ* napisał(-a):

    > Ja mialem w zyciu dwie rzeczy Boscha do samochodu (swiece i
    > wycieraczki)
    [...]
    > wycieraczki sa gorsze od najtanszych kupionych w supermarkecie

    No wypisz, wymaluj jakbym porównywał BOSCH i Alca. To były ostanie
    wycieraczki BOSCH jakie kupiłem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-04-12 19:50:42
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-12 17:05, Lewis pisze:

> [...]
    > TRW. Natomiast zdecydowanie odradzam wszelkie wynalazki od Delphi.
    >
    > Mój następny zestaw to Będzie Mikoda GT i EBC GS.

    Do E34 zalozylem Mikody GT i wydaje sie ze sa OK (zobaczymy jak szybko
    beda sie zuzywac).
    Ale czy to nacinanie i nawiercanie cos zmienilo... hmm ciezko wyczuc,
    ale E34 normalnie ma bardzo dobre hamulce ;>
    IMHO chyba nie warto inwestowac w nacinanie i nawiercanie, przynajmniej
    w codziennym normalnym uzytkowaniu.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2011-04-12 20:38:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > chodzi gorzej niz na starych, a dosc drogie wycieraczki sa gorsze od
    > najtanszych kupionych w supermarkecie to mam powazne watpliwosci co do

    Miałem kiedyś klocki Boscha w Megane.
    Nikomu nie polecam.
    Prawie od samego początku piszczały jak szczęki w Żuku, moi pracownicy się
    nabijali że słyszeli kiedy podjeżdżam pod firmę.

    Po wymianie na coś normalnego piski ustały i nigdy nie powróciły.

  • 9. Data: 2011-04-12 21:07:31
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > spokojnie wchodzic w bosch czy cos innego?
    >
    > co radzicie?
    > cena ma znaczenie, ale jakosc jak najbardziej też:)

    zaprzyjaźnieni sprzedawcy w intercarsie donoszą ostatnio, że dobrze i tanio
    wychodzą tarcze Ferodo, zawsze dobrze ale drożej Zimmermann i ATE,
    jak się nie chcesz denerwować to raczej odradzam Mikody i Brembo (duży
    procent reklamacji),

    brat

  • 10. Data: 2011-04-12 21:11:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 16:02:43 +0200, Bartek napisał(a):

    > zastanawiam sie co kupic i czy obawiac sie produktow tanszych i drozszych.
    > np bosch wychodzi taniej niż trw ktore wychodza taniej niż ate.

    Miałem tarcze ATE (model tańszy od Power Disc) oraz klocki i byłem
    zadowolony.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]