  • 11. Data: 2012-05-23 00:14:42
    Temat: Re: jakie rzygliwe auto
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie wg Was jest najbardziej rzygliwe auto dla
    > pasażerów?

    moja szkoda superb jest taka rzygliwa. Nie ma momentu a nagle w okolicy 2000
    dostaje takiej korby że zaczyna kołami mielić na dwójce. Uciążliwe dla
    kierowcy bo na mokrym nie ma jak przyspieszyć, a dla pasażera właśnie
    powoduje odczucia rzygliwe. Od 2000 do 2200rpm moment wzrasta z 240 do 340nm

  • 12. Data: 2012-05-23 00:23:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 22:57:03 +0200, megrims napisał(a):
    > Są auta, które ładnie przyśpieszają, ale nie chce
    > się nikomu w nich rzygać. Np. E420, albo CL500
    > wolnossące. Można w nich przyśpieszać depcząc pedał
    > gazu do końca i raczej nikt nie będzie rzygał.
    > Na drugim końcu najbardziej rzygliwe auto, jakim
    > jechałem z osobami, które żaliły się na rzygliwość
    > pojazdu to A4 2.0 TDI 170 KM.

    A jechaly te osoby E420 ? Jedni sa malo wrazliwi, inni bardzo.

    > Jakie wg Was jest najbardziej rzygliwe auto dla
    > pasażerów?

    Autobus. A dokladniej siedzenia za tylna osia w nim.

    J.

  • 13. Data: 2012-05-23 00:35:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Do przeżycia. Przynajmniej nie wygląda jakby miało popłynąć na słońcu.

    Nie no, proszę Cię. To wygląda jak trzy kible sklejone ze sobą.

  • 14. Data: 2012-05-23 00:47:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Albo takie które na 4 metrach hamują na śniegu - takie przeciążenia
    > wpływają na zawartość żołądka.

    Sorry, ale aktualnie na topie jest makrela. :>

  • 15. Data: 2012-05-23 04:32:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-23 00:23, J.F. pisze:

    > A jechaly te osoby E420 ? Jedni sa malo wrazliwi, inni bardzo.

    > Autobus. A dokladniej siedzenia za tylna osia w nim.
    >

    > J.

    E420 przyśpiesza równomiernie aż do odcięcia.

    I zacinał się w nim pedał gazu, co parę razy o mały
    włos nie spowodowało u mnie zawału, ale nie robiłem
    z tego zadymy.

  • 16. Data: 2012-05-23 07:20:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-05-2012 00:35, to pisze:
    > Nie no, proszę Cię. To wygląda jak trzy kible sklejone ze sobą.

    Czepiasz się! Amelinium jest teraz w modzie.

    --
    Pozdr.

  • 17. Data: 2012-05-23 07:26:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-05-2012 23:06, to pisze:
    > To co powiesz o tym?
    > http://tiny.pl/hpscl

    Ja bym to jeszcze dorzucił
    http://tiny.pl/hpsdn

    --
    Pozdr.

  • 18. Data: 2012-05-23 08:31:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-22 22:57, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Jakie wg Was jest najbardziej rzygliwe auto dla
    > pasażerów?

    Bez mocy, ale w nich chciało mi się rzygać nawet jako *kierowcy* - Xsara
    i Grand Scenic. Niezłe zadatki miała też pierwsza C5, ale jechałem tylko
    kilka kółek na motodromie w Legionowie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2012-05-23 09:03:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 00:35, to pisze:
    > begin Grejon

    > Nie no, proszę Cię. To wygląda jak trzy kible sklejone ze sobą.

    Ale normalne kible a nie jednorazowe toi-toiki.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 20. Data: 2012-05-23 09:14:23
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):
    ..
    > Jakie wg Was jest najbardziej rzygliwe auto dla
    > pasaĹźerĂłw?
    Osobiście omal się nie porzygałem na pace busa bez okien, podczas jazdy po
    mieście.
    Moich pasażerów najbardziej ciągnie na rzyganie, kiedy akurat zechcę trochę
    pozakręcać Speedym.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl