  • 11. Data: 2013-12-29 17:54:43
    Temat: Re: jakie pliki w uszkodzonym sektorze?
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-29 16:04, Tasiorsa pisze:
    > 2 mialem uwalone :)
    > Tylko on dodatkowo bada czas odczytu sektora analizujac tym samym stan
    > powierzchni a ze dysk mial przechodzone 38520 h to az cud ze byly 2
    > tylko :)

    Ja miałem 1 ( mam zresztą ) i Seatools naprawiał to kilka minut ( spytał
    czy skorzystać z puli zapasowej czy zostawić tak jak jest )

    > A jakos bardziej polecali MHDD niz wynalazek Seagate :)

    Kwestia mody;) MHDD to taki wytrych, pasuje do większości dysków.
    Seatools to narzędzie od producenta dysku, jakby bliższa ciału koszula.
    Chociaż wersja pod Windows to moim zdaniem tragedia w porównaniu do
    wersji odpalanej spoza systemu.

    --
    __Tomaszek__
    omijam to: tvn*gazeta*facebook

  • 12. Data: 2013-12-30 22:26:44
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Tasiorsa, 28 gru 2013 w news:l9l4qr$2i85$1@news2.ipartners.pl
    napisałeś/aś:

    > Erase sie zaleca dlatego ze 0wanie moze ''odzyskac'' sector a nie od
    > razu go zremapowac :)
    > Robilem wg tego: http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html
    > Generalnie wypalasz CD. Startujesz z plyty. Wciskasz F4. Fajkujesz
    > Remap spacja wciskasz F4 2gi raz i jedzie i czekasz az skonczy :)

    Dzięki. W końcu po wielu kombinacjach się zdecydowałem i teraz w 05 i C5
    czysto. Tak mi się nie chciało wypalać CD, aż w końcu odkryłem, że Parted
    Magic ma w sobie MHDD - a najważniejsze bootuje z pena.