  • 11. Data: 2009-05-28 10:49:03
    Temat: Re: jakie moto na początek dla wysokiego gościa :)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nogi jak nogi ale nie lubie walic cochones o zbiornik przy hamowaniu :)

    idzie przywyknać :) na B6 bardziej zjeżdżałem do baku.

    > Mi wygodnie jest na XX.

    ale on za długi jest w porównaniu do mego.

    > A z prawdziwych motocykli to na HD Heritage :)

    pozwól, że przemilczę ten "prawdziwych"

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-05-28 10:53:35
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > 186/90.

    ktore to wzrost?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-05-28 11:07:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ktore to wzrost?

    To trzecie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-05-28 12:24:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 11:18:41 +0200, Magic napisał(a):

    > Fazer nie jest dobrym wyborem na pierwszy sprzęt

    Czemu? Pytam poważnie i bez podtekstów - sam ujeżdżam mniejszego fazera
    (FZS 600) drugi sezon, kubaturę mam zbliżoną do wątkotwórcy i nie
    narzekam. A chyba nawet wręcz bym go polecał jak optymalny wybór.
    Ja żyję, mam się dobrze i cieszę się że nie kupiłem czegoś mniejszego
    (wielkościowo i silnikowo) - fazer skręca, hamuje, przyspiesza
    poprawnie, więc IMO do nauki się nadaje.

    Sam wiesz, że zdrowego rozsądku żadna pojemność nie zastąpi.

    BTW to i tak pojeździ chwilę (2-3 sezony) i będzie szukał czegoś innego
    - niekoniecznie już mocniejszego.

    Sebastian S.

  • 15. Data: 2009-05-28 13:54:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Seba pisze:

    > Czemu? Pytam poważnie i bez podtekstów

    Setka kucy, nawet zdławiony do 78 to już trochę za dużo dla nowicjusza.
    Nie chcę odgrzewać po raz kolejny tematu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-05-28 15:49:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 15:54:17 +0200, Magic napisał(a):

    > Setka kucy, nawet zdławiony do 78 to już trochę za dużo dla nowicjusza.

    Ja się z tym nie zgadzam do końca. Moc jak moc - nie jest dawkowana w
    sposób nadmiernie wybuchowy.

    > Nie chcę odgrzewać po raz kolejny tematu.

    Ok, ok - nie było to moim zamiarem przecież.

    Sebastian S.

  • 17. Data: 2009-05-28 17:20:52
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Henryk napisał(a):
    > Cześć
    > potrzeba zakupu moto na początek do codziennej spokojnej jazdy po
    > mieście i okolicach - mój wzrost 193cm, 100kg wagi, wymyśliłem sobie
    > na początek fazera 0,6, co myślicie ? używany oczywiście, budżet w
    > okolicach 10k.

    To ja, jak zwykle polece cos z innej bajki - TA, AT, DR/XT (od 600 w
    gore) i tem podobne. Wysokosc motocykla nie bedzie stanowila znaczacej
    przeszkody, a wygoda i porecznosc nie do przecenienia.

  • 18. Data: 2009-05-28 17:30:59
    Od: n...@s...com

    On Thu, 28 May 2009 19:20:52 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >przeszkody, a wygoda i porecznosc nie do przecenienia.

    a wygoda to gdzie? Zapytuje bo na pewno nie w dupie.

    pozdr
    newrom
    PS. TA i AT sa mocno niewygodne ;>
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 19. Data: 2009-05-29 04:35:29
    Temat: Re: jakie moto na poczštek dla wysokiego go?cia :)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > a wygoda to gdzie? Zapytuje bo na pewno nie w dupie.
    >
    > PS. TA i AT sa mocno niewygodne ;>

    Tyaa... Chyba dla takiego kurdupla jak ty :P
    I czego sie czepiasz? Znow sie Afryczka przewrocila? ;)

  • 20. Data: 2009-05-29 05:28:10
    Od: n...@s...com

    On Fri, 29 May 2009 06:35:29 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Tyaa... Chyba dla takiego kurdupla jak ty :P

    Nie idzie o wysokosc, tylko o szerokosc kanapy. Gupku :P

    >I czego sie czepiasz?

    Bo sie tak slodko odgryzasz ;P

    > Znow sie Afryczka przewrocila? ;)

    No costy, z jednej strony podparta sciana, z drugiej rozlozona 'kosa'.
    A w garazu nawet wiatr nie wieje ;)

    pozdr
    newrom