  • 21. Data: 2009-05-29 10:30:11
    Temat: Re: jakie moto na pocz?tek dla wysokiego go?cia :)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > Nie idzie o wysokosc, tylko o szerokosc kanapy. Gupku :P

    Wole bys wiejskim gupkiem, nizli galicyjskim kurduplem :P

    > Bo sie tak slodko odgryzasz ;P

    No! Chyba, ze tak... :)

    > No costy, z jednej strony podparta sciana, z drugiej rozlozona 'kosa'.
    > A w garazu nawet wiatr nie wieje ;)

    Bezpieczenstwo ponad wszystko! ;)

  • 22. Data: 2009-05-29 11:11:18
    Od: n...@s...com

    On Fri, 29 May 2009 12:30:11 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Wole bys wiejskim gupkiem, nizli galicyjskim kurduplem :P

    Nie dosc ze jestes wiejskim gupkiem to jeszcze tak mikrym ze z byle
    dziury nawet nie wystaje!

    >Bezpieczenstwo ponad wszystko! ;)

    Jasne, dzisiaj ide jeszcze oblozyc ja poduszkami i poprzypinac pasami
    ;>

    pozdr
    newrom
    PS. Czy Ty mi czasem nie dojebujesz Stary Preclu o Wielkiej Wiedzy i
    Doswiadczeniu ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-05-29 13:02:34
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > Nie dosc ze jestes wiejskim gupkiem to jeszcze tak mikrym ze z byle
    > dziury nawet nie wystaje!

    Phi! Juz mniej sensownie nie dales rady sie odgryzc? :P

    > Jasne, dzisiaj ide jeszcze oblozyc ja poduszkami i poprzypinac pasami
    > PS. Czy Ty mi czasem nie dojebujesz Stary Preclu o Wielkiej Wiedzy i
    > Doswiadczeniu ?

    Na to SP moge sie zgodzic ale iWWiD to juz na pewno nie do mnie :P
    A i przyznac musze ci racje - sie dojebuje dyskretnie, bo krugom i wciaz
    nie widze cie o, tutaj:
    http://www.bobrowy.riders.pl/index.php?Bie%BF%B1ca_e
    dycja:Lista_uczestnik%F3w
    Rozumiem, ze po oblozeniu Afryki poduszeczkami, obsypiesz ja wunglem i
    przycisniesz jeszcze workami kartofli, coby nie korcilo ruszyc sie poza
    bywsza stolyce? :P

  • 24. Data: 2009-05-29 13:08:09
    Od: n...@s...com

    On Fri, 29 May 2009 15:02:34 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Phi! Juz mniej sensownie nie dales rady sie odgryzc? :P

    Nie, ale sobie dzis poogladam pythona to moze mi cos przyjdzie do
    glowy :P

    >Na to SP moge sie zgodzic ale iWWiD to juz na pewno nie do mnie :P

    Krygujesz sie jak panienka SP o WWiD :)

    >nie widze cie o, tutaj:
    >http://www.bobrowy.riders.pl/index.php?Bie%BF%B1ca_
    edycja:Lista_uczestnik%F3w

    A bo mialem w pedalarzami wtedy jezdzic, sie okazalo ze jednak nie
    bede miec kontaktow z cudownymi dziecmi dwoch pedalow i wieczorem sie
    dopisze do listy :)

    >Rozumiem, ze po oblozeniu Afryki poduszeczkami, obsypiesz ja wunglem i
    >przycisniesz jeszcze workami kartofli, coby nie korcilo ruszyc sie poza
    >bywsza stolyce? :P

    mnie i tak nie korci, ani nie potrzebuje pretekstow. Po prostu nie
    jezdze i juz.

    pozdr
    newrom
    PS. fedrujesz wef lykendy ? Bo tak se mysle zeby Cie napasc wef ktorys
    - jak bedzie promocja w pekape.

  • 25. Data: 2009-06-01 00:16:40
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > Krygujesz sie jak panienka SP o WWiD :)

    Wal siem na cyce! Dopieroco minelo 10 lat, gdym hier zaistnial, wiec
    moge sie krygowac do bolu! :P

    _edycja:Lista_uczestnik%F3w

    > A bo mialem w pedalarzami wtedy jezdzic, sie okazalo ze jednak nie
    > bede miec kontaktow z cudownymi dziecmi dwoch pedalow i wieczorem sie
    > dopisze do listy :)

    No! I to rozumię! ;) Nie dosc, zes sam sie dopisal, to i Hydra pojszla w
    tew slady... Juzem sie ciesze :)

    > mnie i tak nie korci, ani nie potrzebuje pretekstow. Po prostu nie
    > jezdze i juz.

    Tyz tak miewam. Czasami. :)

    > PS. fedrujesz wef lykendy ? Bo tak se mysle zeby Cie napasc wef ktorys
    > - jak bedzie promocja w pekape.

    A cholera, roznie bywa :( Zasadniczo trza sie dogadywac ciut wczesnien,
    bo to naprawde roznie bywa a i bywaja niezaplanowane wolne weekendy. Na
    przyklad w ostatni winienem byl sypac wungiel do kotla, a wyszedl mi
    wolny. Na cale szczescie w druga strone to raczej nie dziala :)

  • 26. Data: 2009-06-01 05:25:08
    Od: n...@s...com

    On Mon, 01 Jun 2009 02:16:40 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Wal siem na cyce! Dopieroco minelo 10 lat, gdym hier zaistnial, wiec
    >moge sie krygowac do bolu! :P

    hmm, to musze sprawdzic czy aby nie powinienes mi biegac po piwo ;)

    >No! I to rozumię! ;) Nie dosc, zes sam sie dopisal, to i Hydra pojszla w
    >tew slady... Juzem sie ciesze :)

    Przyjedzie bez Kocyka ?

> [...]
    >przyklad w ostatni winienem byl sypac wungiel do kotla, a wyszedl mi
    >wolny. Na cale szczescie w druga strone to raczej nie dziala :)

    hehe, no to najwyzej bede dzwonil 'rup kawa przybywam' ;)

    pozdr
    newrom

  • 27. Data: 2009-06-01 09:44:02
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > On Mon, 01 Jun 2009 02:16:40 +0200, zbigi wrote:
    >
    > hmm, to musze sprawdzic czy aby nie powinienes mi biegac po piwo ;)

    Nie bedziem sie licytowac - wystarczy, zem starszy :P

    > Przyjedzie bez Kocyka ?

    Ojacie... :( Ale pafo zem strzelil :( Przepraszam wszystkie 4 osoby :(

    > hehe, no to najwyzej bede dzwonil 'rup kawa przybywam' ;)

    I to jest sluszna teoria :)

  • 28. Data: 2009-06-01 12:09:03
    Od: n...@s...com

    On Mon, 01 Jun 2009 11:44:02 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Nie bedziem sie licytowac - wystarczy, zem starszy :P

    Bedziem, bedziem, na nastepnych Zapkolajkach ;)

    >Ojacie... :( Ale pafo zem strzelil :( Przepraszam wszystkie 4 osoby :(

    myhyhy, mysle ze to starcza demncja i zostanie Ci wybaczone ;)

    >I to jest sluszna teoria :)

    no ba! w koncu moja ci ona!
    pozdr
    newrom

  • 29. Data: 2009-06-01 18:49:05
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > Bedziem, bedziem, na nastepnych Zapkolajkach ;)
    Chyba jak je Pierdasik zrobi :-)

    --
    Pozdro.
    Zape

  • 30. Data: 2009-06-03 10:28:01
    Od: n...@s...com

    On Mon, 1 Jun 2009 20:49:05 +0200, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Chyba jak je Pierdasik zrobi :-)

    To Ciebie jeszcze nikt nie powiadomil ze jednak robisz Zapkolajki ?
    I zanim odpiszesz to przemysl dwa razy, bo nastepnym razem ze
    organizujesz impreze sie dowiesz jak Ci sie pol Polski na chate zwali!
    :P

    pozdr
    newrom