  • Data: 2024-10-27 11:02:45
    Temat: Re: jakie klocki do elektryka?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2024 o 03:06, PiteR pisze:
    > haha kurwa państwo z kartonu. Zawsze o krok do tyłu.
    > Tylko zajebać kasę z NCBiR potrafią.
    >
    > Rosnie liczba przestepstw przy uzyciu polskich pojazdów.
    >
    > "Doniesieniom francuskiej policji przyjrzala sie agencja AFP, która
    > pisze, ze w Polsce mozna wynajac przerózne luksusowe i
    > sportowe samochody za kilkaset euro i czesto mozna zaplacic za te
    > usluge gotówka."
    >

    > https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-szybkie
    -samochody-na-polskich-rejestracjach-niepokojacy-tre
    n,nId,7780774

    Nie "wynająć w Polsce" a wynająć na miejscu auto na polskich blachach:
    https://leasingbeztajemnic.pl/oszustwo-na-podnajem-a
    ut-w-leasingu/

    > Z danych publikowanych wiosna tego roku wynika, ze w okolicach
    > Neapolu polskie tablice rejestracyjne ma ponad 35 tys. samochodów i
    > skuterów, a liczba ta stale rosnie.
    >
    > https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-skonfis
    kowana-przesylka-na-poczcie-oszustwo-z-polskim-watki
    e,nId,7844226

    A to nie wiem, jak miałoby państwo zablokować.
    Chyba wymóg prezentacji i wizji lokalnej rejestrowanego pojazdu w
    momencie rejestracji :P

    --
    Pete