  • Data: 2010-02-27 10:38:04
    Temat: Re: jakie enduro ?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobiłem właśnie 10tys mil na F800GS, po mieście, po autostradach i po
    > dziurawych niekoniecznie wyasfaltowanych drogach. Nie pcham się w tzw
    > teren,
    > bo po uważam, że po lesie powinno się chodzić na piechotę lub jeździć
    > konno,
    > zresztą nie mam kostek.

    powiedz mi jak z komfortem? Szczególnie dla pasażera kanapa wygląda
    "cieniutko" Jest zdecydowanie węższa i zupełnie nie wyprofilowana
    (przynajmniej z wyglądu) w stosunku do tego co oferuje Varadero, DL czy
    Caponord. czy nawet Tampek. W GS 800 wygląda na taką bardziej enduro niż
    turystyczną (podobnie jak nowa, mała Tenera 660)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk