  • Data: 2009-02-22 14:06:11
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R2" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gnrhqf$6l7$1@inews.gazeta.pl...
    > Szukam butów , najlepiej wodoodpornych, ale nie wyzsze niz za kostke, no i
    > z tego co szukalem, niewiele jest takich butów, przewaznie sa buty duzo
    > wyzsze, narazie znalazlem tylko SIDI Streetburner, ale przyznam ze
    > wolalbym cos tanszego, czy wiecie gdzie moge znalezc wiekszy wybór butów
    > motocyklowych nie wyzszych niz za kostke? Najlepiej on-line, jesli ktos ma
    > jakies linki, prosze o podanie.

    -BMW Sneaker
    -Alpinestars Ridge lub S-MX
    -Falco novo
    - jakis model Gaerne
    W zeszłym roku tez to przerabiałem i w końcu po odwiedzieniu 2 motobazarów i
    wszystkich sklepów motocyklowych we Wrocławiu, kupiłem buty o normalnej,
    motocyklowej wysokości. Za to zmienne obuwie trzymam w szafce w pracy.

    Aha i jeszcze z tych co są nie wyższe niż za kostke lecz niekoniecznie
    wodoodporne jest taki model Baty :
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=3426
    35
    ;-)