  • Data: 2010-04-28 11:34:41
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.04.2010 MichałG <g...@w...pl> napisał/a:

    > chcesz sprawdzić?

    Ale co? To, ze jest wielka landara, pewnie nawet z mocnym silnikiem,
    do szybkiego przemieszczania sie po drogach, ale zabawy z takim samochodem nie
    bedzie
    w sumie jako takiej zadnej?

    Czy co konkretnie chcialbys mi udowodnic?

    Bo byc moze jest to kwestia znaczenia pojecia "zabawa" - jesli
    kogos bawi gnanie szybko na wprost z mozliwoscia sprawnego wyprzedzania, z dupa
    usadzona w wygodnym zapewne fotelu - to ok - ubaw normalnie po pachy.

    Jesli mamy na mysli naprawde jakas aktywniejsza zabawe samochodem, to mysle, ze
    pojawila
    sie tu w watku dalece lepsza opcja - mx5

    Sportowa jazda to nie tylko gnanie na wprost przed siebie.

    Niemniej jednak jesli masz ochote, to poprosze o wiecej szczegolow w temacie tych
    zabaw Citroenem C5
    Byc moze mnie przekonasz.

    Oczywiscie nadal pozostaje kwestia ceny - bo tak na szybko przegladajac Allegro - to
    z tym C5 V6
    za 15tys. zwlaszcza w stanie nie wymagajacym inwestycji, to chyba moze byc ciezko
    nieco jednak.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski