  • Data: 2010-04-27 15:56:06
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:
    > zadzwonił do mnie znajomy.
    >
    > zadał mi proste pytanie;)
    > jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?
    >
    > chodzi o to, by był fan.
    >
    > auto do uzytku sporadycznego, po miescie, nie dlugie trasy po kilkanascie
    > km,
    > jako drugie / trzecie auto w rodzinie.
    >
    > nie musi być scigant [5 s do setki], ale ma mieć to coś!:)
    >
    > moja pierwsza myśl:
    > mx-5
    >
    > co jeszcze w podobnym stylu?
    > acha, istotna uwaga- mogą to być wynalazki, może to też być auto stare -
> [...]

    Porsche 944 - wiem, miałem... super autko. Nawet takie rocznikowo z 1985
    wygląda i jeździ super jeśli jest zadbane. No i ten dzwięk silnika... A
    gdyby trafiło się w wersji turbo to już zupełny odjazd. No i nie traci
    na wartości. Ja swoje sprzedałem za 14500 zł, teraz jak przeglądam to
    cena jest taka sama.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz