  • 31. Data: 2010-06-16 15:07:54
    Temat: Re: jakie CB radio
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Znaczy ciągnąłeś go przez całe auto?
    > Są anteny do których da się jednocześnie podłączyć cb i ukf, a kabel do
    > ukf już masz pociągnięty.
    > No to jaki zysk takiego splittera?

    no nie przez cale - w punto mam antene na srodku dachu w przedniej jego
    czesci jakies 20cm od krawedzi szyby wiec tylko odgialem podsufitke a potem
    slupek, pod decha rozdzielcza i wszedlem przy srodkowej konsoli w górę do
    splitera a potem powrót w dół do radia.

  • 32. Data: 2010-06-16 15:12:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tym bardziej taka pozioma podklejona gdzies na podszybiu wystaczy ;-). Ja
    > trasie zapodaję trójkę albo mp3, w zależności od nastroju.

    nawet nie wiedzialem wczesniej ze takie sa :) mialem nawet wizje posadzenia
    dobrej fmki zamiast kikuta co mi sterczal z dachu a antene cb zamontowac z
    tylu samochodu (punto 2fl) - wygladalbym jak duza zdalnie sterowana
    zabawka:P

    przypomnialio mi sie na szczescie ze mozna to zrobic latwo i przyjemnie
    spliterem i wcielilem pomysl w zycie:)

  • 33. Data: 2010-06-16 16:51:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hvai6m$qg2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > no nie przez cale - w punto mam antene na srodku dachu w przedniej jego
    > czesci jakies 20cm od krawedzi szyby

    No wiem.
    Ale dalej zysk żaden.

    Do tego niestety ja mam z tyłu.

  • 34. Data: 2010-06-16 20:11:24
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-16 12:54, Michał Gut pisze:

    > Dla FM nie widze specjalnie zadnej roznicy pomiedzy antena dachowa
    > normalna fm w poprzednim punto a obecnie.
    > obdior na moim zestawie jest swietny - w konstancinie lapie jozefow
    > (drzewa wisla drzewa).
    > nie sprawdzalem fali stojacej bo gdzes wpieprzylem swrmiarkę ale to tez
    > sprawdze.
    >
    > w drugim autku (nastepnym po starym punto) bedzie takie samo rozwiazanie
    > - jesli tylko znajde miejsce na wcisniecie splitera. owijalem go jeszcze
    > taką materiałową taśmą klejącą zeby nie tłukł mi się w desce:)

    Na Sirio ML145 jak pojadę do Teścia 100km za W-wę to słyszę przeważnie
    pół europy ;) Żabojady, italiańce, ruskie i niemce :)

    Ostatnio jak tam jechałem to przez pół drogi na 19 przebijał mi jakiś
    żabojad :D

    Pozdrawiam !!

  • 35. Data: 2010-06-16 20:15:30
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-16 08:42, Vlad The Ripper pisze:

    > Je?li nowe, dzia?aj?ce i tanie to Alan 102, z wy?szej p?ki Alan 48.
    > Ewentualnie Uniden 510/520 (ale te straci?y homologacj?, wi?c nie wiem, czy
    > da si? naby? nowe)

    > Zdecydowanie ML-145. Ma 1,5 metra. Je?li musi by? kr?tsza to sirio AS-100
    > lub wilson litte will.

    Z 510/520 jest tak że możesz je używać. Ewentualnie jak ktoś się
    przywali ma prawo tylko i wyłącznie zarekwirować radio do
    przeprowadzenia badań czy spełnia nasze wymagania, jeśli spełnia to mogą
    Ci naskoczyć, jeśli nie spełnia to nie oddadzą radia ;) nie ma za to
    żadnej kary, żadnych innych restrykcji ;)

    Pozdrawiam !!

  • 36. Data: 2010-06-16 20:18:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-16 09:16, Adam Szewczak pisze:

    > A starego partnera czy nowego, bo nowego jakos dokladnien ie ogladalem i
    > gdzie tam mozna antene zamontowac ?
    >
    > Cholera mialem Alana 48 ale mi go kilka lat temu dziabneli, zostal mi
    > Lincoln, tyle ze tu musialbym pomyslec czy gdzies go montowac w ogole ;)
    >
    > PZDr
    > Adam

    Nie chcesz się Lincolna pozbyć ??

    Pozdrawiam !!

  • 37. Data: 2010-06-17 10:33:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hvb4gm$743$...@n...onet.pl...

    > Nie chcesz się Lincolna pozbyć ??
    >
    > Pozdrawiam !!

    Juz mnie pytales i odpowiadam dalej ze nie ;P

    PZDr
    Adam

  • 38. Data: 2010-06-17 10:34:00
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hvb4gm$743$...@n...onet.pl...

    > Nie chcesz się Lincolna pozbyć ??
    >
    > Pozdrawiam !!

    Na marginesie, Czarek cos sie uparl na taki model ?

    PZDr
    Adam

  • 39. Data: 2010-06-17 17:33:22
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    to po "popatrzeniu"

    alan 109 pasuje
    mały :)

    --
    pozdros
    icek

  • 40. Data: 2010-06-18 17:16:36
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-17 10:34, Adam Szewczak pisze:

    > Na marginesie, Czarek cos sie uparl na taki model ?
    >
    > PZDr
    > Adam

    Bo Lincoln może służyć pięknie do łączności na 10m ;) czyli dla mnie
    jako krótkofalowca dobre radio na to pasmo :)

    Pozdrawiam !!