  • 1. Data: 2012-01-21 22:59:59
    Temat: jaki używany dostawczak do 3,5t
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    jaki uzywany dostawczak do transportu mebli mozecie polecić ? Warunek:

    - w miare niezawodny
    - cena maks 10-15 tys
    - w przestrzeni bagazowej musze miec 2,5 m dl i wysokość ok 2 m
    - moze kierowac ktoś z kat B

    nie bedzie jeżdził duzo ale chciałbym cos co odpali i pojedzie :), rocznik
    nie gra roli o ile cześci sa dostepne

    dzieki za pomoc

    tr

    http://decore-meble.pl
    Meble Gabi Warszawa

  • 2. Data: 2012-01-22 08:05:14
    Temat: Re: jaki używany dostawczak do 3,5t
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > - w miare niezawodny
    > - cena maks 10-15 tys
    > - w przestrzeni bagazowej musze miec 2,5 m dl i wysokość ok 2 m

    Ducato 2.8 iTdi
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2012-01-23 12:20:32
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Lublin z kontenerem lub izotermą. Miałem - fajna sprawa. Brakuje mi go teraz
    :(
    Wynajmowałem go do przeprowadzek i sprawdzał się dobrze.
    Odpalał zawsze, konstrukcja taka że kowal naprawi, tani w zakupie i
    eksploatacji.
    Z platformą i opończą możesz mieć jeszcze większe rozmiary paki.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2012-01-23 22:03:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-21 22:59, rt pisze:
> [...]
    > - moze kierowac ktoś z kat B
    >
    > nie bedzie jeżdził duzo ale chciałbym cos co odpali i pojedzie :), rocznik

    Master L3H2 lub L3H3 z silnikiem 2.8dTi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2012-01-29 18:49:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 23 Jan 2012 22:03:38 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Master L3H2 lub L3H3 z silnikiem 2.8dTi.

    H2 to nie, bo nie ma 2 metrów wysokości. A 2,5 m. długości przestrzeni
    łaunkowej to ma chyba L1. IMHO dla niego najlepszy byłby L2H3. L2 ma
    oko. 3 metry dł. przestrzeni ładunkowej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-01-29 23:29:25
    Od: "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chyba innej opcji niż T4 Transporter nie może być. Zobacz opinie:

    http://volkswagen.dodaj-gazu.pl/vw-t4-transporter/

    jak widać nie jeden sporo zaoszczędził, przeczytaj kometa z 15 grudnia 2011 at
    16:23 autentyczna historia znajomego.

  • 7. Data: 2012-01-29 23:31:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 22:29:25 +0000 (UTC), "Piotrek"
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Chyba innej opcji niż T4 Transporter nie może być.

    "- w przestrzeni bagazowej musze miec 2,5 m dl i wysokość ok 2 m" -
    ciężka sprawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280