  • 1. Data: 2014-11-20 10:51:43
    Temat: jaki ultrabook do ok. 4000zł
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Co byście wybrali do 4000zł spełniającego poniższe wymagania:
    1) podświetlana, wygodna klawiatura
    2) ekran dotykowy, mile widziana możliwość złożenia do pozycji tabletu
    (ale nie koniecznie)
    3) 12-14"
    4) usb 3.0 min. 2szt, ale mile widziane więcej
    5) Lan gigabitowy, blutooth, wifi n, mile widziany wbudowany modem 3g
    (ale nie konieczny)
    6) czytnik kart
    7) fajnie jakby można było uruchomić jakieś nowsze gry, nie koniecznie w
    wysokich detalach
    8) wygodny trackpad czy jak to tam się nazywa - tabliczka, nie kulka czy
    cokolwiek innego
    9) szybka praca, szybkie uruchamianie
    10) szybki serwis gwarancyjny...
    11) nie grzejący się zbyt mocno przy korzystaniu z internetu i
    podstawowych programów biurowych

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-11-20 11:02:51
    Temat: Re: jaki ultrabook do ok. 4000zł
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witam,

    Nie napisałeś chyba najważniejszego.
    Skoro ultrabook, to pewnie istotna jest waga.
    Ile ma ważyć ? do 0.6kg do 1kg ?

    Może zerknij na Acer X313 ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander,

  • 3. Data: 2014-11-20 11:15:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 10:51, dddddddd pisze:
    > Witam,
    > Co byście wybrali do 4000zł spełniającego poniższe wymagania:

    http://globalsp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/pub
    lic/ds-LIFEBOOK-U574.pdf

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-11-20 11:16:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 11:15, Chris pisze:

    > http://globalsp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/pub
    lic/ds-LIFEBOOK-U574.pdf

    Albo:

    http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/lenovo/yoga-lap
    top-series/yoga-laptop-2-pro/#techspecs

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-11-20 16:11:14
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-20 11:02, Aleksander pisze:
    > Witam,
    >
    > Nie napisałeś chyba najważniejszego.
    > Skoro ultrabook, to pewnie istotna jest waga.
    > Ile ma ważyć ? do 0.6kg do 1kg ?
    >
    > Może zerknij na Acer X313 ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Aleksander,

    nie napisałem, nie napisałem też ile ma trzymać na baterii. Sprawa
    wygląda tak że często się przemieszczam i ma to być po prostu wygodne w
    przewożeniu (dlatego nie więcej niż 14"), waga chyba jest dla mnie
    średnio istotna, na baterii warto żeby trzymał długo, aczkolwiek i tak
    moim nawykiem jest podłączać się wszędzie gdzie to możliwe (a często mam
    możliwość)

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-11-20 16:14:42
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-20 11:16, Chris pisze:

    lic/ds-LIFEBOOK-U574.pdf

    > Albo:
    >
    > http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/lenovo/yoga-lap
    top-series/yoga-laptop-2-pro/#techspecs

    zapomniałem dodać: jednym z kryteriów jest dostępność w sklepach
    umożliwiających ubezpieczenie sprzętu (ostatnie dwa kupiłem w x-kom, raz
    z ubezpieczenia skorzystałem i uważam takie ubezpieczenie za konieczność)
    Ani jednego ani drugiego sprzętu nie widzę w tym sklepie - może polecisz
    jakiś z możliwością ubezpieczenia od uszkodzenia na 5 lat?

    Łukasz

  • 7. Data: 2014-11-21 08:51:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 16:14, dddddddd pisze:

> [...]
    > Ani jednego ani drugiego sprzętu nie widzę w tym sklepie - może polecisz
    > jakiś z możliwością ubezpieczenia od uszkodzenia na 5 lat?

    Nie było tego w warunkach zakupu, było tylko "szybki serwis"

    Przykład producenckich:
    http://www.pcmax.com.pl/pokaz_kat.php?id_kat=24&id_p
    kat=482

    FUJITSU Gwarancja Support Pack 1 year On-Site Service, next business day
    recovery, 9x5 for Lifebook U574 UH552 UH572

    Jeśli chcesz koniecznie X-COM to pogadaj z nimi żeby ci na zamówienie
    sprowadzili bo kupują od nas masę towaru więc jeden lapek więcej raczej
    nie będzie miał znaczenia.

    Co do samej gwarancji rozszerzonej na przeczytaj co tam jest napisane
    drobnym druczkiem bo takie sprawy jak zalanie czy połamanie matrycy może
    nie wchodzić w jej zakres. To nie producent ubezpiecza sprzęt tylko
    firmy ubezpieczeniowe które potem kierują taki sprzęt do niezależnych
    serwisów z którymi mają umowy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-11-21 12:56:08
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-21 08:51, Chris pisze:
    > Nie było tego w warunkach zakupu, było tylko "szybki serwis"

    wiem, zapomniałęm dopisać

    > Co do samej gwarancji rozszerzonej na przeczytaj co tam jest napisane
    > drobnym druczkiem bo takie sprawy jak zalanie czy połamanie matrycy może
    > nie wchodzić w jej zakres.

    ostatnio jak korzystałem z ubezpieczenia obejmowało wypadnięcie z ręki
    stojąc na drabinie :) - akurat taką pracę mam i wolę się od tego ubezpieczyć

    To nie producent ubezpiecza sprzęt tylko
    > firmy ubezpieczeniowe które potem kierują taki sprzęt do niezależnych
    > serwisów z którymi mają umowy.

    wiem, z nich właśnie korzystam i mam dobre wspomnienia - nie dało się
    zapewnić podobnego sprzętu więc zwrócili całą kwotę zakupu.

    Łukasz

  • 9. Data: 2014-12-01 09:14:30
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    lic/ds-LIFEBOOK-U574.pdf

    > Albo:
    >
    > http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/lenovo/yoga-lap
    top-series/yoga-laptop-2-pro/#techspecs

    Cześć,
    dopiero miałem chwilę żeby coś poczytać o tych sprzętach. Obydwa nie
    mają karty sieciowej lan - jak się do tego ma karta gigabitowa
    podłączana przez usb3.0 (chodzi mi o osiąganą prędkość) ?
    Może polecisz jakiś sprzęt z wbudowanym lanem gigabitowym?

    Łukasz