    From: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jaki tv - plazma czy led?
    Date: Wed, 5 Jan 2011 10:22:22 +0100

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.0000041a.4d242fb8@newsgate.onet.pl...
    > witam serdecznie
    > poszukuje nowego tv i mam 'ofertowy' zawrot glowy. Budżet - do maks 3k pln
    > (optymalnie 2,5k). TV ma byc podlaczony pod platforme n z kanalami hd,
    > grac i
    > spiewac bedzie w pokoju 18mkw, w ksztalcie +/- kwadratu (4,5x4). Zalezy mi
    > na
    > jak najlepszej jakosci, multimedialnosci (aby podlaczyc laptopa, hdmi,
    > usb).
    > Mysle ze rozmiar 40/42 cale bedzie optymalny. LCD z gory odrzucilem. Na
    > placu
> [...]

    Według mnie - a sam tak zrobiłem - to pomysl sobie w ten sposób.
    Nie sugeruj sie czy to plazma czy LCD. Są dziesiątki zalet i wad tych
    telewizorów. WSZYSTKIE zalety czy tez wady dowolnego typu sa widoczne
    WYŁĄCZNIE jak równocześnie porównuje sie 2 stojące obok siebie telewizory. Z
    parametrami w wiekszości wypadków też tak jest. Np odświerzanie. Według mnie
    NAJWAŻNIEJSZYM parametrem telewizora jest długość gwarancji. Kazdy nowy
    telewizor ma wszystkie przez Ciebie wybrane opcje. Jeśli uważasz że chcesz
    zaoszczędzić na opłatach za prąd to wybierz oszczędniejszy (choć ja wybrałem
    z dłuższa gwarancją. Wole mieć o 2 lata dłuzszą gwarancję (4lata) niż
    zaoszczedzić 30 zł rocznie). Skoro twoje wymagania są "multimedialne" co do
    TV to może wybierz sobie i internet? Kase masz juz okresloną rozmiar tez
    więc najwazniejsze juz wybrałeś. I niesugeruj sie że ogląda sie TV w
    odległości 2,5 razy większej niż przekatna TV. Powyższe miało zastosowanie
    wyłącznie w TV z normalnym kineskopem. Najłatwiej przekonać się - zasiadając
    w sklepie przed TV :)

    Pozdrawiam
    Robert
    ps. Jakikolwiek TV kupisz to przez pierwsze 2 tygodnie będzie NAJWAŻNIEJSZYM
    lokatorem :) A potem jak sie opatrzy to bedzie to normalny TV taki sam jak
    masz teraz ten stary. A po kilku miesiącach bedziesz musiał zaglądac do
    instrukcji by włączyć jakąś funkcje dla której kupiłes telewizor. A
    telewizor kupujemy na kilka lub kilkanascie lat...