  • Data: 2010-02-24 19:04:03
    Temat: Re: jaki tuner do TNK
    Od: "pitpull" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hm3pe9$gar$1@news.onet.pl...

    > Czyli realnie o połowę taniej.

    Co znaczy realnie o połowę taniej?

    > I o tym mówiłem.

    > Trzeba było tak od razu.
    > A co spowodowało że wziąłeś teraz Cyfre, skoro nic nie wskazuje abyś miał
    > takie potrzeby?
    > Koszt tunera raczej nie, zawartość pakietu nie, więc co?
    > Nieprzemyślana decyzja?

    mini mini ;D

    Jak już zdecydowałem brać satelite to koniecznie z mini mini :D

    A mieszkam pod Krakowem.
    Niestety od chorągwicy dzieli mnie góra, Dlatego TVP1 i TVP2 "łapie" z
    Rabki - jakość całkiem znośna, choć odległość pewnie 3x większa niż
    Chorągwica. Niestety nie nadają (albo z niewystarczającą mocą) reszty.
    Z Chorągwicy jako tako odbierałem chyba znośnie TVP2. TVP1 już niestety nie,
    Ale antene i tam mam wycelowaną bo łapie stamtąd resztki TVP3(info) na
    którym zależy mamie i resztki Polsatu.

    Czyli 2 anteny kierunkowe dość spore z wzmacniaczami w puszkach jedna na
    rabke (do kan.40) druga na chorągwice (powyżej 40) zwrotnica no i mam 4
    kanały z czego 2 nadające się do oglądania.

    Już tu kiedyś oferowałem 500 zł za zrobienie instalacji łapiącej kanały
    naziemne, ale nikt się nie zgłosił ;)

    Boję się co będzie w 2013 roku. Z tego co doczytałem moce DVB będą 10x
    mniejsze niż obecne. To o Rabce chyba bede mógł zapomnieć :(

    pozdrawiam

    pitpull