    From: "Adax" <A...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon z GPS
    Date: Sun, 13 Sep 2009 18:36:18 +0200

    (...)
    > sa jeszcze mapy TOPO - np Garmina
    > WiFi w telefonie to blogoslawienstwo - telefon VoiP (zwlaszcza za grnica
    > pozwala wiele zaoszczedzic) , w razie czego mozna przegladnac internet,
    > maila (darmowe HotSpoty), automatycznie pobieraja sie roznego rodzaju
    > serwisy jak HotSpot dostepny (np zdefiniowany w domu)
    > Kazdy nastepny telefon u mnie bedzie musial miec WiFi
    > uzywam E51 i zewnerzego modulu, ktorego czasem uzywam rowniez w zestawie z
    > palmem a nawet notebookiem.
    > Mam tez nawi samochodowe (dedykowane) - TomTom - ale nie wezmne tego np.
> [...]

    Wielkie dzięki, że chciało Ci się tyle pisać, bo ja podobnie myślę, tylko,
    zastanawiam się, czy kupić E51, czy od razu wskczyć np w E55 -2x droższy
    nota bene :)
    To 2w1 jest kuszące, tym bardziej, że pod Symbiana można wgrać różne
    mapki...
    Rozumiem, że nie jesteś za 2w1, ale czy nie jest kłopotliwe nosić zawsze ze
    sobą 2 urządzenia?