eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmjaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?Re: jaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?
    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?
    Date: Sat, 10 Sep 2011 19:55:55 +0200

    W dniu 2011-09-10 19:11, Pszemol pisze:

    > Czy ten "niefajny" nie jest rowniez drozszy w pakiecie niz na
    > wolnym rynku i w gruncie rzeczy na to samo wyjdzie?
    tak sie dziwnie sklada ze telefony są albo po 1zł albo po 1000zł ;)

    tak wiec jesli jest telefon za 1zł który na wolnym rynku kosztuje
    powiedzmy 500-800zł
    a ten fajny na wolnym rynku kosztuje 1400-1600zł
    to jesli sie dobrze wstrzelić to mozna pare stówek zarobić ;)

    ale różnica między promocją a rynkiem musi być duża/mała

    i o to pytam

    ktory telefon na wolnym rynku pozwoli zarobić wiecej
    bo wiekszość sprzedana daje zarobić to jest pewne

    michal