  • 1. Data: 2013-01-01 10:39:46
    Temat: jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Mam S/E Arc S i.. czasami zaczyna spowalniać. Dużo rozmawiam, a również
    często muszę czekać. Tzn mam parę godzin i nic do roboty. wtedy taki
    telefon się przydaje. nie da rady zastąpić go tabletem, laptopem, bo
    musi to być "chowalne" do kieszeni (kabury)
    Pomyślałem sobie że idealny dla mnie będzie galaxy note. Dwa rdzenie,
    5.3 cala ekranu.... cud miód. po za jednym. bateria. Arc jest i tak
    codziennie ładowany, ale mało użytkowany (tylko rozmowy) wieczorem ma50%
    baterii. note nie dotrzymał wieczora. druga sprawa, to szerokość. Celowo
    nie piszę "rozmiar" bo kieszeni mi nie brakuje, ale 9cm telefonu z etui,
    to można tylko trzymać, a numer trzeba wybierać nosem. (chyba że ktoś
    woli drugą ręką :) )
    Pytanie do znawców rynku. Czy są jakieś telefony, lepsze od arca
    (najlepiej większe), z androidem, dostępne na rynku, które nie wysysają
    tak szybko baterii?

    pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-01-01 11:09:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

> [...]
    > Celowo nie piszę "rozmiar" bo kieszeni mi nie brakuje, ale 9cm telefonu
    > z etui, to można tylko trzymać, a numer trzeba wybierać nosem. (chyba

    IMHO zostaw sobie tego SE tylko do dzwonienia, a do "parę godzin i nic do
    roboty" dokup sobie choćby tego Note, który nie musiałby w takim układzie
    być cały czas włączony, żrąc baterię. Wszak "kieszeni ci nie brakuje" ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2013-01-01 12:40:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.01.2013 11:09, JoteR pisze:

> [...]
    > do roboty" dokup sobie choćby tego Note, który nie musiałby w takim
    > układzie być cały czas włączony, żrąc baterię. Wszak "kieszeni ci nie

    nie tak. Teraz mam parę telefonów z czego arc i note są najlepsze, ale
    zostanie jeden. "boksuje" się z takim pomysłem: Note jako główny
    telefon, plus drugie maleństwo za 50zł z Media markt z zapasowym
    numerem. W główny numer tak ustawiony, aby w przypadku "niedostępny"
    rozmowy były przekierowywane na zapasowy numer. Niestety ani hunday
    mb108 ani samsung e1200 nie są telefonami "długo trzymającymi" i nie
    mają gniazda microusb
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-01-01 13:08:56
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > rozmowy były przekierowywane na zapasowy numer. Niestety ani hunday
    > mb108 ani samsung e1200 nie są telefonami "długo trzymającymi" i nie

    Ostatnio Samsung wydal powiekszona baterie do SGS3. Ma pojemnosc 3000
    mAh. Telefon nieco przytyl:
    http://www.mobilefun.com/37555-genuine-samsung-exten
    ded-battery-kit-for-galaxy-s3---3000mah---white.htm
    Jednak nie jest to nic znaczacego, moze Samsug zrobil tez cos podobnego
    dla Note?

  • 5. Data: 2013-01-01 15:54:50
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.01.2013 13:08, atm pisze:

> [...]
    ded-battery-kit-for-galaxy-s3---3000mah---white.htm

    > Jednak nie jest to nic znaczacego, moze Samsug zrobil tez cos podobnego
    są większe baterie do note, ale wraz z baterią w komplecie sa grube
    plecki. miałem takei coś w mda4. działało dobrze. niestety, jak już
    wspominałem note jest sam w sobie szeroki, wiec zwiększenie grubości....
    myślałem też o batery packu. Nie mam 2 lewych rąk, więc jak juz będzie
    trzeba to poskładam z 2x4 AA wyjdzie ok 75zł za prawdziwe 4 Ah. inne
    rozwiązanie batery packa to chińskie ogniwa 18650, ale nie wiem jakie
    mają realną pojemność, najtańsze można kupić po 8zł, więc wyszło by to
    jeszcze taniej.
    Tylko że mam już swoje lata św spokój staje się coraz cenniejszy.
    Wolałbym zapłacić tysiaka, za telefon >=4.3 cala z wydajniejszą baterią
    niż sgs2 i zapomnieć o problemie. Nie da się? może jakieś htc?
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-01-01 15:57:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50e2aee2$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    > Pytanie do znawców rynku. Czy są jakieś telefony, lepsze od arca
    > (najlepiej większe), z androidem, dostępne na rynku, które nie wysysają
    Moze to:
    <http://www.motorola.com/us/consumers/DROID-RAZR-MAX
    X-HD-BY-MOTOROLA/m-DR
    OID-RAZR-MAXX-HD,en_US,pd.html>
    http://tinyurl.com/8nwyhkx
    ?
    --
    TA

  • 7. Data: 2013-01-01 16:53:48
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:50e2aee2$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > cala ekranu.... cud miód. po za jednym. bateria. Arc jest i tak codziennie
    > ładowany, ale mało użytkowany (tylko rozmowy) wieczorem ma50% baterii.
    Też mam Arc S i wrzuciłem mu fajną modyfikację romu Ultimate HD.
    Telefon jest szybki i oszczędny, po dodatkowych ustawieniach jest jeszcze
    lepiej.
    Ustawiłem mu min. 122 Mhz a max 1400 Mhz, ondemand - noop, kernel "advanced
    stock kernel" i na samym dzwonieniu 3 dni bangla a nie oszczędzany cały
    dzionek bez problemu wytrzymuje.
    Rom (UHD) zmodyfikował retrohaq, post nr 553

    http://forum.android.com.pl/f308/xperia-ultimate-hd-
    2-0-aroma-ota-piae-kny-i-szybki-221602/index56.html
    lub króciak http://tinyurl.com/azkoh46

  • 8. Data: 2013-01-01 21:29:02
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.01.2013 15:57, T...@s...in.the.world pisze:

    > Moze to:
> [...]
    dzięki. Niestety cena jakaś z kosmosu. Zainteresowała mnie dostępna na
    allegro motorola Motorola RAZR XT910, ona mogła by byś konkurencją nawet
    dla sgs2, ale jakoś testów brakuje. kupujących też jakoś mało. jeszcze
    lepsza byłaby motorola razr MAXX bez hd, ale też jakoś tak 1200zł -
    przesada. W testach trafiłem na HTC sensation, także z dwoma literkami
    na końcu nazwy. Niestety (nie wiem na ile wiarygodne) testy jako
    najbardziej oszczędnego wskasują.... arc s, a sensation jest w czołówce
    telefonów zżerających baterie. Musze to przemyśleć, bo wszystkie
    testowane nie wytrzymywały dłużej niż 6 godzin pracy z załączonym
    ekranem. Sory, iPhone 4 s wytrzymywał. :)

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-01-01 21:30:57
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.01.2013 16:53, frank drebin pisze:
> [...]
    >
    > http://forum.android.com.pl/f308/xperia-ultimate-hd-
    2-0-aroma-ota-piae-kny-i-szybki-221602/index56.html

    Dzięki za poradę. Roota zrobiłem, ale przed zmianą softu powstrzymuje
    mnie utrata hdmi, filmowania, wifi, i jeszcze parę braków. Czy możesz mi
    powiedzieć co straci Arc po wgraniu polecanego softu?

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-01-03 05:42:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50e3470e$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >. Zainteresowała mnie dostępna na
    > allegro motorola Motorola RAZR XT910,
    E, wszystko bez 'Maxx' w nazwie odpada jesli chcesz miec dlugotrzymajaca
    baterie.

    > lepsza byłaby motorola razr MAXX bez hd, ale też jakoś tak 1200zł -
    > przesada.
    1200zl? Gdzie znalazles w takiej cenie?
    --
    TA