  • 21. Data: 2009-07-28 08:46:47
    Temat: Re: jaki smartphone? htc magic? touch pro? touch hd? inny ?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h49os6$k4s$1@inews.gazeta.pl...

    > No kolosana roznica, jak sie ma lufcik w Diamondzie typu 2,8 cala
    > to i nie dziwota ze miniejszy. A Diamond 2 ma wyswietlacz 3,2 cale i
    > jest odetyczny z Magicem. Wiec nie wal smutow

    Identyczny i dla tego do dupy :)
    Za duzy po prostu.

    pozdrawiam,

  • 22. Data: 2009-07-28 08:48:25
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > O kurcze faktycznie 1 gram ciezszy i 2mm dluzszy od Diamonda 2
    > buhahahhaha no ale Diamond jest smukly fajny i wyrywa laski ...

    A ja pisalem ze Diamond mi pasuje ?
    Diamond 2 jest juz wogole do dupy bo za wielki do kieszeni koszuli :)

    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2009-07-28 08:48:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Identyczny i dla tego do dupy :)
    > Za duzy po prostu.

    Jak sie wycina to z sensem moze by tak. Mowiles o klockowatych
    Androidach ktore MAJA IDETYCZNE wymiary np z Diamondem 2 ktory ma taki
    sam ekran.

    I prosze nie pisz o malych HTC z "lufcikiem" bo Nokia 1600 tez jest
    mniejsza.

  • 24. Data: 2009-07-28 08:48:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ja pisalem ze Diamond mi pasuje ?
    > Diamond 2 jest juz wogole do dupy bo za wielki do kieszeni koszuli :)

    Nokia 1600 bedzie w sam raz...

  • 25. Data: 2009-07-28 09:15:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Jak sie wycina to z sensem moze by tak. Mowiles o klockowatych
    > Androidach ktore MAJA IDETYCZNE wymiary np z Diamondem 2 ktory ma taki
    > sam ekran.

    Diamond 2 jest rownie klockowaty jak Androidy wiec nie rozumiem o co Ci
    chodzi ?
    Mi telefon musi sie miescic w kieszonce od koszulki do pozostalych celow
    uzywam netbooka jesli pragne wiekszego ekranu :)
    Ani nie mam ani nie zamierzam miec Diamonda 2 z tej samej przyczyny (
    jesli chodzi o rozmiary ) jak i Magica, pomijajac juz kompletnie dla
    mnie nieprzydatne obecne oprogramowanie magica :)

    pozdrawiam,

  • 26. Data: 2009-07-28 09:30:55
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Nokia 1600 bedzie w sam raz...

    Zadna Nokia nie bedzie w sam raz bo to, do moich celow, ubogie telefony
    , daruj ale Nokie mnie kompletnie nie pasuja.

    pozdrawiam,

  • 27. Data: 2009-07-29 05:19:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Diamond 2 jest rownie klockowaty jak Androidy wiec nie rozumiem o co Ci
    > chodzi ?

    Topowy WM przeciez ? Tak wiem muzealny Kaiser byl wiekszy

  • 28. Data: 2009-07-29 10:06:04
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Topowy WM przeciez ? Tak wiem muzealny Kaiser byl wiekszy

    Ja nie wiem czemu Ty sie dziwnie opierasz na jakichs glupotach
    marketingowych jak jakis wozniakowiec ?
    Co to znaczy "topowy" dla kogo topowy i na jakiej podstawie i kto tak
    orzekl ?
    Marketoid jakis ? A co ja amerykanin jestem zebym sie zdaniem
    marketoidow sugerowal ?
    Dla moich celow jak na razie to topowy jest HTC Artemis :) bo cienki,
    lekki i niewielki oraz robi to co ja potrzebuje :)

    pozdrawiam,

  • 29. Data: 2009-07-29 10:32:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 12:06:04 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Dla moich celow jak na razie to topowy jest HTC Artemis :) bo cienki,
    > lekki i niewielki oraz robi to co ja potrzebuje :)

    Hero jest cieńszy i węższy oraz tylko parę milimetrów wyższy - to tak gwoli
    ścisłości, żebyś się nie stoczył na szambowy poziom trolla, z którym
    rozmawiasz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 30. Data: 2009-07-29 12:10:47
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Hero jest cieńszy i węższy oraz tylko parę milimetrów wyższy - to tak
    gwoli
    > ścisłości, żebyś się nie stoczył na szambowy poziom trolla, z którym
    > rozmawiasz.

    A jak z wydajnoscia i ekonomia pracy na baterii ? Bo ekran rozumiem ze
    ma taki sam jak Artemis ?
    Pytam na podstawie przesluchow iz te nowe szybkie procki sa w wielu
    sprawach gorzej dzialajace /mniej wydajne/ od tych OMAP850 i czy
    wreszcie wyniesli na zewnatrz slot kart pamieci ?
    Bo, w zasadzie to mi czterech rzeczy brakuje :
    1. Slot kart pamieci z zewnetrznym dostepem.
    2. Silikonowy pokrowiec z klapka chroniaca ekran
    / mam doskonaly na Artemisa, ale klapki jak w HP nie wymyslili :( /
    3. Pojemniejszej baterii bo pracujace WiFi, BT i Oziexplorer zjadaja ja
    dosc intensywnie, choc majac druga w kieszeni da sie spokojnie pracowac
    :)
    4. Takiego ekranu jak w jednym z Garminow, w sloneczny dzien bez zadnego
    podswietlenia dziala wysmienicie a w nocy tez porzadnie z
    podswietleniem.

    Blizej zajme sie poszukiwaniem kolejnego telefonu pozna jesienia lub
    zima. Tak ze nie analizuje zbyt dokladnie nowosci, choc jak zobaczylem i
    wzialem do reki Magic`a to mnie przerazil rozmiarami :), no a jak sie
    dowiedzialem na czym dziala to przestalem sie nim dalej interesowac.
    Hero nie ogladalem jeszcze, a Diamond mnie odrzucil swoja obudowa.
    Niewatpliwie zaczna sie moje pytania o wady i zalety nowych HTC ale to z
    koncem roku raczej.
    Ja traktuje telefon jako urzadzenie ktore pracuje dla mnie i robi to to
    akurat jest mi potrzebne, od poltora roku robi to Artemis i robi
    wystarczajaco dobrze i bardzo mi sie przydaje to krecone koleczko z
    ktorego zdaje sie rezygnuja w nowszych modelach :(
    Zawsze jeszcze zostaje wariant ze bede czekal z artemisem az sie cos
    przydatnego dla mnie pojawi :)

    Pozdrawiam i dzieki za uwage, Leszek