eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejaki silnik V90... › Re: jaki silnik V90...
  • Data: 2011-11-13 19:11:56
    Temat: Re: jaki silnik V90...
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-13 19:41, AZ pisze:

    > Jakie sa zalety takiego rozwiazania? Czy to po prostu taka fanaberia -
    > ze sie da?

    Pewnie dlatego. Silnik ma tez swoje zalety, na przyklad bardzo
    kompaktowy wal korbowy, mala skrzynie korbowa, niska mase elementow
    wirujacych. Ale reszte widze slabo, zwlascza na styku tloki-dzwignia
    miedzytlokowa i korbowod. Tam jest tyle swozni i dzwigni ze silnik robi
    sie troche zbyt skomplikowany aby byc niezawodny i trwaly. Obawiam sie
    rowniez iz straty energii z tlokow zewnetrznych beda wieksze niz na
    tlokach wewnetrznych wiec silnik nie bedzie obciazony rownomiernie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: