  • Data: 2010-09-26 19:54:41
    Temat: Re: jaki serwer warto? mam OVH ale to badziew
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" i7ffoh$4vb$...@i...gazeta.pl

    > Nie do końca skasowali. :) Skrzynki m@ilowe zostawili. :)
    > Oto m@il z takiej skrzynki...

    Przecież to za free, to se mogą. Ja przyznam się szczerze nie rozumiem
    takiego podejścia. Ludzie potrzebują komputera do przeglądania netu i
    napisania maila i wydają po kilka tysięcy na najnowsze części, składają
    pieczołowicie w całość, która potem głównie miesza powietrze - chociaż
    mogliby z powodzeniem kupić jakiegoś gotowego starego Della czy IBM-a za
    ułamek tej kwoty. A potem jak potrzebuja gdzieś powiesić stronkę w
    swojej domenie, to żal im wydać stówkę - zamiast tego szukają koniecznie
    darmowych usług niczym świętego Graala.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl