  • Data: 2009-01-27 18:10:22
    Temat: Re: jaki ścigacz kupić poj.600 rok 2003-2004
    Od: collector84 <collector@_NOSPAM_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich forumowiczów i dziękuje za opinie, które mam nadzieje
    tutaj przedstawia:)

    Chcialbym zakupic sobie scigacza - 600, zastanawiam sie tylko nad marka?
    wiec mam takie same pytanie jak kolega, ktory zapoczatkowal ten temat,
    jestem ciekaw jaki jest waszym zdaniem najlepsza 600 do turystyki i do
    szybkiej jazdy?
    Co sadzicie o Yamaha R6? badz R1? czy jest wygodna podczas dluzszej jazdy?
    Jakie macie zdanie na temat kawasaki zx6r? hondzie cbr 600? suzuki gsx r
    600? ktory waszym zdaniem moze spelnic te kryteria, ktory jest mniej
    awaryjny jesli chodzo i silnik i skrzynie biegow( slszyalem ze 2 bieg
    czesto wyskakuje w niektorych modelach) prosilbym o wypowiedzi- kazdy ma
    wlasne zdanie, prosze sie nei sprzeczac tylko uszanowac zdanie innyhch:)
    Choruje na scigacza od dluzszego czasu i musze sobie kupic bo nie
    wytrzymam i sie zesr..;) zrobilem sobie prawko kat A rok temu za mlodu
    jezdzilem na romecie troche na MZ w wakacje przjechalem sie raz jedyny
    razem scigaczaem 600 i poprostu bylem w niebowziety:) Prosilbym o rady,
    jakkolega koledze:) sa sadzicie o marce YAMAHA:)