  • 11. Data: 2010-03-23 20:50:32
    Temat: Re: jaki samóchód i jaka nawigacja
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 23 Mar, 13:41, "BP" <k...@o...pl> wrote:
    nawigacja to nie wiem jaka ale samochód wyglądał na felicję. W
    teleexpresie dzisiaj pokazywali tę kobietę...dziwię się że wystąpiła.
    Chyba debile teraz na topie w tivi.
    --
    jureko

  • 12. Data: 2010-03-23 22:39:14
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > a czego bys sie chcial w tej instrukcji doszukac?

    próbowałem znaleźć jak wpisać miejsca pośrednie jako wskazanie do
    wyznaczenia trasy,
    brat

  • 13. Data: 2010-03-24 06:57:20
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Pan Piskorz napisał:

    > Nie używają kierunkowskazów.
    > Często mają amerykańskie światła.
    >
    > Taksówkarze to największa wiocha na drogach.
    Mnie sie wydaje, ze przebijaja ich tzw. busiarze - oni to juz przeginaja
    na maksa. Sa grupa bardziej uprzywilejowana na drodze niz auta
    policji/pogotowia/strazy razem wziete podczas akcji - oni kompletnie nie
    przestrzegaja przepisow PoRD i zachowuja sie jak swiete krowy, nawet
    "zlotowy" i kierowcy autobusow miejskich na nich trabia i zglaszaja
    zachowanie na 112
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-03-24 08:33:26
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    J.F. pisze:

    > Za to pytanie czemu policja nie skorzystala ze wspolrzednych GPS :-)

    Skoro nie umiała ustawić "omiń drogi gruntowe", to skąd mogła wiedzieć,
    jakie są współrzędne i gdzie ich w ogóle szukać?

    > No i czyja trzeba byc zona zeby policja "sie przeleciala" :-)

    Kogoś, kto się jej będzie wstydził do końca służby i jeszcze pół
    emerytury będą sobie z niej łacha drzeć :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2010-03-24 08:45:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > próbowałem znaleźć jak wpisać miejsca pośrednie jako wskazanie do
    > wyznaczenia trasy,

    ???
    czyli mam rozumiec ze wogole nie potrafiles wpisac nawe mijesca docelowego?
    przeciez po wpisaniu "adresu" wyswietla tabele przyciskow na ktorych masz
    wlasnie start, koniec i "prowadz przez"

  • 16. Data: 2010-03-24 09:03:56
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > docelowego?
    > przeciez po wpisaniu "adresu" wyswietla tabele przyciskow na ktorych masz

    jak tak zrobiłem to mi do Chorwacji wyliczył coś ponad 2 kkm o_O (oczywiście
    legalna licencja itd.),
    brat

  • 17. Data: 2010-03-24 09:08:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak tak zrobiłem to mi do Chorwacji wyliczył coś ponad 2 kkm o_O
    > (oczywiście legalna licencja itd.),

    to albo cos zrobiles, albo pomyliles miejscowosc (moze sa dwie o tej samej
    nazwie)

  • 18. Data: 2010-03-24 09:38:22
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Znowu nie przesadzajcie. Nawigacja kaze skrecic w nieznanym terenie, to
    > skrecacie czy sprawdzacie ?
    > W jaka droge nie skrecicie ?

    W gruntowa, jesli sie takiej nie spodziewam.

    > drogi w kraju mamy rozne, moze nie wzbudzila podejrzenia, potem sie
    > pogorszyla, a potem sie nie dalo ruszyc :-)

    Gdy pierwszy raz w zyciu jechalem z nawigacja w nieznanym terenie,
    wjechawszy na droge gruntowa w lesie (w dzien), zawrocilem i pojechalem
    dookola asfaltem, az nawigacja pokazala inna droge.
    (bylo to w czasach, kiedy klasyfikacja drog w PL pozostawiala naprawde duzo
    do zyczenia.

    6) przypomnienie o fotopulapkach

    --
    Axel

  • 19. Data: 2010-03-24 09:50:15
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > to albo cos zrobiles, albo pomyliles miejscowosc (moze sa dwie o tej samej
    > nazwie)

    wiem wiem, że jak urządzenie do d... działa, to operator jest d d..., a nie
    samo urządzenie,
    w każdym razie wyglądało to tak jakby wybrał początek - koniec, a później
    prowadził do punktów "przez",
    brat

  • 20. Data: 2010-03-24 13:05:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > wiem wiem, że jak urządzenie do d... działa, to operator jest d d..., a
    > nie samo urządzenie,
    > w każdym razie wyglądało to tak jakby wybrał początek - koniec, a później
    > prowadził do punktów "przez",

    dlatego pisze o pomylce, korzystam dosc czesto z tej funkcji, i do tej pory
    nie zdarzyl mi sie taki przypadek jak przez ciebie opisany