  • Data: 2010-03-24 09:38:22
    Temat: Re: jaki samóchód i jaka nawigacja
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hoanbb$t1j$1@news.onet.pl...

    > Znowu nie przesadzajcie. Nawigacja kaze skrecic w nieznanym terenie, to
    > skrecacie czy sprawdzacie ?
    > W jaka droge nie skrecicie ?

    W gruntowa, jesli sie takiej nie spodziewam.

    > drogi w kraju mamy rozne, moze nie wzbudzila podejrzenia, potem sie
    > pogorszyla, a potem sie nie dalo ruszyc :-)

    Gdy pierwszy raz w zyciu jechalem z nawigacja w nieznanym terenie,
    wjechawszy na droge gruntowa w lesie (w dzien), zawrocilem i pojechalem
    dookola asfaltem, az nawigacja pokazala inna droge.
    (bylo to w czasach, kiedy klasyfikacja drog w PL pozostawiala naprawde duzo
    do zyczenia.

    6) przypomnienie o fotopulapkach

    --
    Axel