  • 41. Data: 2012-09-19 13:25:13
    Temat: Re: jaki rozmiar ekranu
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 10:48, Chris pisze:

    > CTRL +/- sama w lapku mam rozdziałkę FullHD i strony mam powiększone bo
    > za małe literki :)

    Chris to teraz już wiem wszystko, Ty koleżanką XL i Animki jesteś.
    Dlatego takie bzdury wypisujesz i trolujesz o hurtowni.
    A może Ty to klon Animki, sama już pewnie nie wiesz kim jesteś.

  • 42. Data: 2012-09-19 13:28:14
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > może trochę pokrętnie, ale nie rozumiem, czemu europa stwierdza, że ja
    > to troluję, a oni swoimi popisami to nie...

    Bo to Twoja grupa i Twój post, a Twoje posty są nietykalne.

  • 43. Data: 2012-09-19 13:56:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Dawid nabazgrał(a):

    > Chris to teraz już wiem wszystko, Ty koleżanką XL i Animki jesteś.
    > Dlatego takie bzdury wypisujesz i trolujesz o hurtowni.
    > A może Ty to klon Animki, sama już pewnie nie wiesz kim jesteś.

    Leki za słabe ... radzę się przejść po nową dawkę...

  • 44. Data: 2012-09-19 14:34:47
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-09-18 15:53, Grzegorz Prędki pisze:
    > Skoro nie pracowales to pzestan rzucac durne komentarze nt. mojej
    > "megalomani wielkosci".

    Napisz może co to za praca. Bo IMHO do czegoś innego niż
    prezentacje/gry/wideo taka 47" nie nadaje się do codziennej pracy.
    I tak się składa, że do komputera mam podpięte:
    22" 1680x1050
    27" 3D 1920x1080
    50" 1920x1080

    I co? Na codzień pracuję najczęściej na 22" (najmniej bolą oczy przy
    wielogodzinnej pracy).
    27" włączam do pracy wielomonitorowej dla programów tego potrzebujących
    oraz do zabawy w stereoskopowym 3D (gry/wideo) - WinKey-P w Win7 to
    jednak fajna sprawa.
    50" fajnie gra się na bezprzewodowym padzie od X360, czy ogląda film ale
    normalnej pracy na ekranie tej wielkości sobie nie wyobrażam.

    Mogę rzucać "durne komentarze" że takie 47"-50" do normalnej pracy poza
    BARDZO specyficznymi zastosowaniami nie nadaje się? Owszem, są ludzie
    mający 40" TV ustawiony na biurku 50-60cm od oczu (zazwyczaj gracze),
    ale IMHO to jest psucie sobie wzroku na własne życzenie.

    > To, ze Tobie sie wydaje, ze nie ma roznicy miedzy 32" a 47" to nie
    moj problem.

    Nie chodzi o to, że nie ma różnicy, tylko że 47" to nie nadaje się do
    normalnej pracy z PC potawione na biurku itp.

    > I zrozum, ze sa ludzie ktorym chca miec duza czcionke/okna itp.

    Masz wadę wzroku? Jeśli tak, napisz to wprost.

    > Mam sporo klientow ktorzy przy wymianie monitora zycza sobie
    ZMNIEJSZENIA
    >rozdzielczosci tylko po to zeby czcionki, okna, ikony itp. byly wieksze.

    I kupują monitor LCD, a potem używają rozdzielczości innej niż
    sprzętowa? Hmmm...

    --
    /MB

  • 45. Data: 2012-09-19 14:36:53
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 13:56, Chris pisze:
    > Dawid nabazgrał(a):

    sama się wkopałaś

    > Leki za słabe ... radzę się przejść po nową dawkę...
    o, to i na leczeniu się znasz, może masz hurtownię leków albo aptekę.
    jak to wszystko ogarniasz, komputery, leki, hurtownie, doradztwo 24h
    na grupach? Normalnie szacun koleżanko.

  • 46. Data: 2012-09-19 14:39:06
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-09-18 23:36, Grzegorz Prędki pisze:

    > Z monitorami CRT to jakos tak to wlasnie bylo.

    Z LCD nadal jest zazwyczaj obszar widzialny o 0,5" mniejszy
    niż wynika z parametrów (w parametrach technicznych często drobnym
    drukiem podawane są obie przekątne). W skrajnych praypadkach (zazwyczaj
    tańsze modele/marki) dochodzi to prawie do 1".

    --
    /MB

  • 47. Data: 2012-09-19 14:57:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Dawid nabazgrał(a):

    > sama się wkopałaś
    > o, to i na leczeniu się znasz, może masz hurtownię leków albo aptekę.
    > jak to wszystko ogarniasz, komputery, leki, hurtownie, doradztwo 24h na
    > grupach? Normalnie szacun koleżanko.

    Szkoda klawiatury ... KF

  • 48. Data: 2012-09-19 15:39:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 14:57, Chris pisze:
    > Dawid nabazgrał(a):
    >
    > Szkoda klawiatury ... KF

    brawo koleżanko

  • 49. Data: 2012-09-19 16:31:36
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-09-19 14:34, Michal pisze:

> [...]
    > prezentacje/gry/wideo taka 47" nie nadaje się do codziennej pracy.
    > I tak się składa, że do komputera mam podpięte:

    A gdzie ja napisalem, ze uzywam 47" ? Mam 32", kiedys z ciekawosci
    podlaczylem do TV 50" i do niczego poza graniem IMHO sie nie nadaje.

  • 50. Data: 2012-09-19 16:41:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > podlaczylem do TV 50" i do niczego poza graniem IMHO sie nie nadaje.

    jako ciekawostkę podam, że w pewnych służbach wprowadzono taki program do
    wspomagania kierowania, jakiś POwski mega imbecyl stworzył program w którym
    trzeba operować jednocześnie chyba na 10 oknach...
    długo płakali żeby im cos na to poradzić, bo na ich 19" nie dało się
    pracować...
    no to w końcu zdjeliśmy telewizor od monitoringu taki z 50" i postawiliśmy
    na biurku jako monitor komputerowy...
    chłopaki byli zachwyceni, ale wyglądało to śmiesznie...